Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler norsk for å oppnå generell studiekompetanse. Siden dette er et stort fag så vurderer jeg nettkurs? Noen som er fornøyd med det? Regner ikke med å klare å lese et så stort fag på egenhånd. Eller er det mulig? Setter stor pris på alle innspill her:)

Anonymkode: a3117...260

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter opp denne:)

AnonymBruker
Skrevet

Privatistene jeg har eksaminert muntlig fra Sonans har hatt så store hull i litteraturhistorien sin at jeg nesten har bedt dem be om å få igjen pengene.

Finn læreplanen, gå igjennom kompetansemål for kompetansemål. Lær deg godt et par tekster fra hver periode. Intertekst har gode tidslinjer med trekk fra hver periode.

Anonymkode: 81ae6...fe7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Privatistene jeg har eksaminert muntlig fra Sonans har hatt så store hull i litteraturhistorien sin at jeg nesten har bedt dem be om å få igjen pengene.

Finn læreplanen, gå igjennom kompetansemål for kompetansemål. Lær deg godt et par tekster fra hver periode. Intertekst har gode tidslinjer med trekk fra hver periode.

Anonymkode: 81ae6...fe7

Ehm?

Jeg tok opp faget uavhengig av sonans, men brukte mye av pensumet og notatene de lærte der, og fikk seks. (Sonans Oslo selvfølgelig, nå vet jeg ikke hvilken du referer til)

Rene pugge fag er normalt ikke min greie.

Anonymkode: baf45...c67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De får terningkast 1 av meg. Riktignok mange år siden, men det opplegget de solgte inn ble ikke levert, og jeg endte opp med å kaste bort 200.000 kroner på et "skoleår" gjennom de, uten at jeg fikk noe igjen for det.

Anonymkode: 29e0b...d21

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får terningkast 1 av meg. Riktignok mange år siden, men det opplegget de solgte inn ble ikke levert, og jeg endte opp med å kaste bort 200.000 kroner på et "skoleår" gjennom de, uten at jeg fikk noe igjen for det.

Anonymkode: 29e0b...d21

Da bør du se å begynne nå. De nye lærerne er mye bedre.

videoteket.no (det er de som er lærere på sonans)

Anonymkode: baf45...c67

AnonymBruker
Skrevet

Nå mistet jeg litt lysten her til å ta nettkurs hos sonans.no:(  Jeg må ta muntlig og skriftlig eksamen i norsk.... også nynorsk:( Kan jeg like gjerne klare å lese på egenhånd? Det er snakk om mye penger:( Jeg trenger gode karakterer for å komme inn på ønsket studie. Må ha 5. TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...