Mimosa Skrevet 27. april 2005 #21 Skrevet 27. april 2005 Nå vet jeg hans soleklare mening på området, så om dette virkelig hadde endt opp i en reell situasjon kunne jeg ikke gjort annet enn å le.
nyibyen Skrevet 27. april 2005 #22 Skrevet 27. april 2005 Jeg synes ikke det er så morsomt. Var sammen med en fyr en gang som jeg var SVÆRT glad i. Men han spøkte og lagde homovitser hele tiden (ikke stygge vitser, men: "Å, han har en sexy rompe" etc), og kunne kysse kompisene på munnen når de ble fulle på fest. Jeg likte ikke dette noe særlig. Så spurte jeg ham rett ut om han kunne tenke seg å ha sex med en mann. ja, hvis sjansen bød seg, men det måtte være med en god kamerat, bare for å finne ut hvordan det var (han hadde til og med et par navn på kompiser klare som han hadde tenkt at det ville være ok å gjøre det med). Jeg likte ikke dette noe særlig. Og etter denne samtalen tok han seg flere "friheter", flørtesnakket med menn, kjøpte til og med homo-erotiske kunstbøker for å se hva det var for noe. Det ble for slitsomt for meg, og det ble slutt. Dette er lenge siden nå, og så vidt jeg vet har han bare hatt kvinnlige kjærester etter meg også, så jeg TROR ikke han er homo. Men jeg har blitt veldig paranoid ang. dette, og så snart jeg merker at en gutt har lignende tendenser er det skikkelig turn-off. Da vil jeg heller ha en innsnevret homofob til kjærest!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #23 Skrevet 27. april 2005 Synes det var litt komisk at en dame her inne mente at om en mann knuller ei dame så betyr det at han ville godtatt å få barn med henne? Hallo?? Sånn tenker nok ikke mange, første greia med sex er ikke barn vet du men nytelse og begjær. Til andre som mener at om han er utro med en mann så er det mindre truende fordi det er noe helt annet enn det han har med henne. Nettopp DERFOR er vel det MER truende da, siden du ALDRI kan måle deg eller sammenliknes til den opplevelsen. Å knulle ulike damer, blir jo stort sett det samme, så sånn sett er det ikke noen trussel. Uansett, utroskap er utroskap. Hadde min vært utro med en av samme kjønn hadde jeg mistet fullstendig respekten.
Gjest Hilde K S Skrevet 27. april 2005 #24 Skrevet 27. april 2005 Om han hadde forlatt meg for en annen mann, ville jeg nok ha brut mye tid på å tenke. Særlig siden vi har vært sammen i tretten år. Jeg tror jeg ville ha tatt det mer ille opp om han hadde gått fra meg pga n annen kvinne. Jeg tror jeg hadde kommet til å brukt mye mer tid til å spekulere på hvordan hun var som person, hvilke forskjeller det var på oss, hvorfor hun var bedre enn meg osv. Med en mann kunne jeg liksom ikke konkurrert på samme måte. Det hadde jo hatt noe med seksuell legning å gjøre. Jeg tror faktisk at jeg lettere kunne ha blitt fortrolig med min manns nye mann enn min manns nye kvinne. Kanskje det har noe med barna å gjøre? Ingen som skulle prøve å være deres "nye" mor eller noe i den duren? Eller hva vet jeg vel egentlig om dette? Kan man svare på slikt før man står oppi situasjonen? Som oftes reagerer man jo helt annerledes enn det man hadde trodd man skulle gjøre.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. april 2005 #25 Skrevet 27. april 2005 Er nederlaget større om en mann forlater sin kvinne for en annen mann enn en kvinne ??? GJest kan du svare :-?
Gjest Cerise Skrevet 28. april 2005 #26 Skrevet 28. april 2005 Hadde ikke godtatt dette nei,for meg hadde dette soleklart vært utroskap
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #27 Skrevet 28. april 2005 Da jeg fikk vite at en eks hadde vært utro med en mann (såpeopera' date= ja ) syntes jeg nesten det var verre. Fordi han hadde visst hele tiden med seg selv at han var homo, jeg var skalkeskjulet hans. Det var ikke så kult å vite. Følte meg dobbelt-brukt/"lurt", liksom.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #28 Skrevet 1. mai 2005 hvis min mann hadde kommet til meg og fortalt at han og en kompis hadde kosa med hverandre i form av klining, suging og runking hadde jeg nok tattdet for god fisk og bedt om å få se på en gang. Men noe mer enn det ville jeg synes var litt creepy. Gutter som tar hverandre i runpa er for meg mer homsete enn hvis de suger hverandre.
Gjest happyending Skrevet 2. mai 2005 #29 Skrevet 2. mai 2005 Det hadde kommet an på legningen hans om jeg hadde blitt sinna eller ikke.. Hvis jeg visste at det bare var for det sexuelle - bare for å få gjennomført en fantasi - så hadde det ikke gjort så mye.. Var det derimot følelser inni bildet hadde jeg ikke blitt så blid.. Det ville ikke blitt noe problem - forhåpentligvis - hos meg, for jeg syns det er veldig viktig å snakke om fantasier og å gjøre det man kan for å få gjennomført dem hvis det er mulig og ikke skader noen.. Så om kjæresten min har lyst å ha sex med en mann, så vet han at det er greit for meg, men at jeg helst vil vite om det.. Hadde han derimot inngått et langvarig puleforhold med en mann og bevisst skjult det for meg, da hadde jeg blitt temmelig skeptisk.. Da er det noe han prøver å skjule fordi han har dårlig samvittighet sannsynligvis..
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #30 Skrevet 2. mai 2005 Kan ikke fatte at enkelte synes det er helt greit at mannen deres har sex med andre bare det ikke er med en annen dame liksom? Ser ikke at det er noen forskjell der jeg. Han er kåt på vil ha sex med andre enn deg han er sammen med. Du er tydeligvis ikke nok for ham. Hvorfor spiller det ingen rolle så lenge denne andre er enn mann? Han er jo likevel utro. Hva slags kjønn personen han har sex med er jo uvesentlig, siden han har sex med en annen enn deg...
Gjest happyending Skrevet 2. mai 2005 #31 Skrevet 2. mai 2005 Kan ikke fatte at enkelte synes det er helt greit at mannen deres har sex med andre bare det ikke er med en annen dame liksom? Ser ikke at det er noen forskjell der jeg. Han er kåt på vil ha sex med andre enn deg han er sammen med. Du er tydeligvis ikke nok for ham. Hvorfor spiller det ingen rolle så lenge denne andre er enn mann? Han er jo likevel utro. Hva slags kjønn personen han har sex med er jo uvesentlig, siden han har sex med en annen enn deg... Nei, det er ikke uvesentlig.. Damer er noe jeg identifiserer meg med, jeg gjør ikke det med menn.. Det blir noe helt annet.. Men alt kommer jo an på hva som er greit og ikke greit for begge i forholdet.. Det er ikke noe verken du eller andre trenger å skjønne liksom..
nyibyen Skrevet 2. mai 2005 #32 Skrevet 2. mai 2005 Hadde ALDRi tolerert det. Etter å ha prøvd et såkalt fritt forhold er jeg mer monogam enn noensinne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå