Gå til innhold

Er han utro med en mann?

Fremhevede innlegg

Gjest Ranveig
Skrevet

Lurer litt på hva dere synes om hvis typen ders var utro med mann, er det like ille som å være utro med en dame

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville synes det var like ille ja.

Skrevet

Utroskap er utroskap uansett. Det er et tillitsbrudd.

Om jeg derimot hadde hatt en mann som ville ha litt guttesex innimellom er det ikke sikkert at jeg ville sett på det som like truende som om han måtte ha seg med en annen dame jevnlig. Tviler allikevel sterkt på at det er noe jeg ville godtatt...

Skrevet

Jeg mener det er utroskap på lik linje som om han hadde hatt sex med en dame, men jeg tror jeg hadde hatt problemer med å være seriøs og ikke ledd hvis jeg hadde tatt dem på fersken eller når han hadde foralt det til meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, en del av grunnen til at jeg er så sterkt i mot utroskap er tanken på at han da har funnet en annen kvinne han er villig til å få barn med (kondom, piller eller ei, muligheten er alltid tilstede), og når både han og jeg er motstandere av abort vil det da si at om han ligger med en kvinne, så risikerer han da at han knytter seg til henne via et barn.

(Han var helt fra starten av klar på det at om det ble et barn mellom oss så ville han ta ansvar, og han var oppriktig redd for å bli utestengt fra et barns liv om jeg ble gravid før forholdet mellom oss var "stabilt" nok til at vi kunne være rimelig sikre på at vi kunne samarbeide om et barn også etter et brudd)

Den faren er naturlig nok ikke til stede med en mann, eller ved enkelte typer sex med en kvinne.

Altså blir det i mitt hode noe mindre jævlig om han hadde hatt sex med en mann en sex med en kvinne, men jeg tror aldri jeg hadde godtatt utroskap, uansett kjønn...

(Vet dette ble et merkelig innlegg, men jeg skriver fra et bibliotek og må være rask)

Gjest Anonymous
Skrevet

tror egentlig at det hadde vært verrre at han var utro med en mann enn med en dame....

Gjest gjesta
Skrevet

Nei, jeg ville ikke ha syntes det, dersom vi snakker om en ons. Har han jevnlig hatt sex med en av samme kjønn så ville jeg følt anderledes på det.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Like jävlig selfölgelig. I tilegg ville jeg lurt på om virkelig noen gang hadde elsket meg. Tenk om han var homo?

Tusen spm i hodet mitt iaf.

Skrevet

Det hadde vært vanskelig du... Hvis kjæresten viser seg å være bifil, da har man liksom ikke noe å stille opp med!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Utroskap, og jeg hadde IKKE akseptert det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville syntes det var søtt og spurt om jeg fikk se på :)

Skrevet
Utroskap, og jeg hadde IKKE akseptert det.

signerer.

Skrevet

Folk må være bifile/homofile så mye de orker for min del....men hadde jeg funnet ut at sambo hadde hatt sex med en mann hadde jeg syntes det var avskyelig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Da jeg fikk vite at en eks hadde vært utro med en mann (såpeopera, ja :ler: ) syntes jeg nesten det var verre. Fordi han hadde visst hele tiden med seg selv at han var homo, jeg var skalkeskjulet hans. Det var ikke så kult å vite. Følte meg dobbelt-brukt/"lurt", liksom.

Skrevet

Jeg ville definitivt ikke likt det hvis han gjorde dette bak min rygg. Men jeg må innrømme at jeg synes det er litt spennende hvis kjæresten min er litt sånn småkeen på gutter... Ikke mer keen på de enn meg selvsagt, men sånn bittelitt keen på.... Det er spennende. Spennende å høre en gutt fantasere litt om å ha sex med en annen gutt også. Føler meg på ingen måte "truet" eller noe av den grunn. Jeg mener -en annen gutt i senga er èn type opplevelse, det vil ALDRI kunne bli en opplevelse tilsvarende den opplevelsen han ville ha med meg. Det er liksom to vidt forskjellige ting. En gutt i senga vil aldri kunne lukte av kvinne og kvinnehud, vil aldri kunne smake som en kvinne, ha lange negler, myke lepper, langt kvinnehår, kvinneøyne, bryster, hofter, former etc. etc.

Nai -ville nok ikke følt meg så "trua" av en gutt...

Men å være sammen med en homse? Nope -homser er til for å være bestis med, ikke være sammen med som kjæreste! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er nederlaget større om en mann forlater sin kvinne for en annen mann enn en kvinne ???

Skrevet
Er nederlaget større om en mann forlater sin kvinne for en annen mann enn en kvinne ???

Nei, ikke for meg. Jeg tror nederlaget ville vært større om jeg ble forlatt for en annen dame. Det vil jo si at jeg ikke er dame nok for mannen i mitt liv. Hadde jeg blitt forlatt for en annen mann, vil det jo si at jeg ikke er mann nok, og det er jo greit...

Skrevet
Lurer litt på hva dere synes om hvis typen ders var utro med mann' date=' er det like ille som å være utro med en dame[/quote']

Ikke hvis jeg hadde fått bli med... :kul:

Skrevet

Nei, ikke for meg. Jeg tror nederlaget ville vært større om jeg ble forlatt for en annen dame. Det vil jo si at jeg ikke er dame nok for mannen i mitt liv. Hadde jeg blitt forlatt for en annen mann, vil det jo si at jeg ikke er mann nok, og det er jo greit...

Den er jeg faktisk helt enig i!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Forstår du ikke at man kan föle seg lurt?

Okay om han er bi, men ikke om han er homo. SEr du virkelig ikke forskjellen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...