Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 jeg elsker kylling og har hørt at det er veldig sunt. tenkte jeg skulle slanke meg litt nå og lurte derfor på noe... jeg er ganske kjedelig når det gjelder mat og lite jeg liker.. men som sagt elsker jeg kylling... er det slankende å bare spise kyllingsalat til alle måltider? tenkte jeg skulle ha oppi kylling, salatblad, litt mais, agurk... og kan jeg ha oppi litt ris også el er ikke det bra?
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Det er kanskje slankende, men definitivt ikke bra for kroppen, som trenger et BALANSERT kosthold for å fungere optimalt. Kylling er vel og bra, men ikke nok, selv ikke i salat, der de aller fleste grønnsakene inneholder lite annet enn vann.
Gjest armola Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 spe på med egg og ost og litt nøtter som snacks, og vips du går på south beach dietten! jeg har gått ned 4.5 kilo på 15 dager nå ved å spise slik mat! (ps mye grønnsaker er meget viktig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå