AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Er disse nettbutikkene greie? Stusser litt over at ting er så billige der sammenlignet med butikker jeg kjenner til. Hvordan er kvaliteten? Kundeservice? Anonymkode: 983df...822
Joppeline Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Kundeservice til mimmis er i hvert fall veldig bra etter min erfaring. Begge er bra butikker!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #4 Skrevet 20. mai 2019 Har handlet på Jollyroom flere ganger. Selv har jeg aldri hatt problemer. Fått det jeg skal og har aldri hatt behov for å returnere eller reklamere. men vet mange har problemer med bl a reklamasjoner. Kundeservicen deres får vel ikke akkurat skryt. Sjekk facebooksiden så får du en pekepinn. Kvaliteten kommer jo an på hva du bestiller. En merkevare har jo samme kvalitet enten du kjøper den hos Jollyroom eller et annet sted. Mimmis har jeg ikke handlet fra, men har et godt inntrykk av butikken via andre. Anonymkode: 354a0...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 Jeg har kjøpt en del fra jollyroom, ingen problemer og de sender kjapt. Kvaliteten kommer jo an på hva du kjøper, men velger du kvalitetsmerker har det jo ikke noe å si hvilken butikk du kjøper fra Anonymkode: ef7e4...eac 2
Lady La-Laa Skrevet 20. mai 2019 #6 Skrevet 20. mai 2019 Har bare erfaring med jollyroom. Men jeg har i hvert fall fått levert fine kvalitetsvarer herfra. Har ingen betenkeligheter med å handle der igjen. Har også fått veldig god og rask service etter en reklamasjon. Jollyroom tar kunden seriøst og ordner opp! Anbefales!!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 Har handlet hos mimmis, har ikke noe å utsette der. Har lest flere dårlige anmeldelser om jollyroom men de er kanskje av litt eldre dato. Så det er mulig de har forbedret seg, har ingen egen erfaring med å handle der. Anonymkode: fb02f...e8e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 Gode erfaringer med begge 😊 Anonymkode: f3a40...087
Strikkagenser Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 Har handlet en god del hos jollyroom, til og med vogn, og har alltid vært fornøyd. Bestilte fra mimmis én gang, forbøyd der også, bortsett fra at de brukte utrolig mye emballasje
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #10 Skrevet 20. mai 2019 Da jeg var gravid kjøpte jeg to vognleker fra eBay, som jeg kastet etterpå da jeg ikke ønsker å utsette baby for potensielle giftstoffer eller på andre måter utrygge leker. Guess what? Jeg så de eksakt samme lekene på Mimmis. Så d er vel ikke helt bra. Anonymkode: 0aa4e...d39
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #11 Skrevet 20. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var gravid kjøpte jeg to vognleker fra eBay, som jeg kastet etterpå da jeg ikke ønsker å utsette baby for potensielle giftstoffer eller på andre måter utrygge leker. Guess what? Jeg så de eksakt samme lekene på Mimmis. Så d er vel ikke helt bra. Anonymkode: 0aa4e...d39 Hvordan vet du at det var giftstoffer i lekene? Anonymkode: 50115...1d6 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #12 Skrevet 20. mai 2019 Bestilte fra jollyroom, varene var skada. Sende melding og bilde til kundeservice og de svarte raskt og sendte nye varer med en gang. Fornøyd med de 😊 Anonymkode: 3a4de...661
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #14 Skrevet 20. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det var giftstoffer i lekene? Anonymkode: 50115...1d6 Poenget er at det KAN være det i leker fra eBay. De aktuelle lekene kostet nesten ingenting på eBay. Anonymkode: 0aa4e...d39
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #15 Skrevet 20. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget er at det KAN være det i leker fra eBay. De aktuelle lekene kostet nesten ingenting på eBay. Anonymkode: 0aa4e...d39 Det er jo tullelogikk. Det er mye av bra kvalitet som selges på eBay, nettsiden man kjøper på bestemmer ikke kvaliteten, det er det produsent som gjør. Jeg har kjøpt varer fra gode, trygge merker fra leverandør i England via eBay, fordi det var billigere enn å kjøpe derfra enn fra norsk nettbutikk. Varene er de samme og fra samme produsent uansett. Anonymkode: ef7e4...eac 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #17 Skrevet 20. mai 2019 God erfaring fra begge steder 😊 Anonymkode: 325cf...656
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #18 Skrevet 21. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo tullelogikk. Det er mye av bra kvalitet som selges på eBay, nettsiden man kjøper på bestemmer ikke kvaliteten, det er det produsent som gjør. Jeg har kjøpt varer fra gode, trygge merker fra leverandør i England via eBay, fordi det var billigere enn å kjøpe derfra enn fra norsk nettbutikk. Varene er de samme og fra samme produsent uansett. Anonymkode: ef7e4...eac Det var ikke à la trygg leverandør fra England som jeg kjøpte disse lekene..:) det var en bamse med rangle som kostet rundt 20 kr. Så ser jeg den igjen på mimmis. Selvsagt vet jeg at man kan kjøpe kvalitetsting på eBay. Anonymkode: 0aa4e...d39 1
Miewyn77 Skrevet 21. mai 2019 #19 Skrevet 21. mai 2019 Kjøpte billig vogn fra jollyroom merke petite cherie. Understellet knakk etter 1 år, men da fikk jeg ny vogn : babyjogger til samme pris ca. Super service!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #20 Skrevet 21. mai 2019 Bestilt fra jollyroom en gang men det tok så lang tid med levering at vi avbestilte og kjøpte et annet sted. De hadde ikke sendt varene enda 10 dager etter bestilling. Anonymkode: feb22...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå