AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Gudrun Sjøden. Blir man medlem og får medlemspriser og medlemstilbud ved å melde seg på nyhetsbrevet deres? På forhånd takk! 😍 Anonymkode: 5fac9...501
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Jeg fant ut av det her https://gsw.gudrunsjoden.com/se/gudruns-world/klubb_klubbkortet TS Anonymkode: 5fac9...501
Perelandra Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 Flott at du fant ut av det. Så vidt jeg vet må man melde seg inn i kundeklubben i tillegg. Det var i alle fall slik da jeg gjorde det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #4 Skrevet 20. mai 2019 5 minutter siden, Perelandra skrev: Flott at du fant ut av det. Så vidt jeg vet må man melde seg inn i kundeklubben i tillegg. Det var i alle fall slik da jeg gjorde det. Takk! Anonymkode: 5fac9...501 1
Perelandra Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Anonymkode: 5fac9...501 Jeg meldte meg inn i kundeklubben i butikken i Oslo. Da hadde jeg allerede vært kunde via katalog og nett i flere år. Endret 20. mai 2019 av Perelandra Skrivefeil. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #6 Skrevet 20. mai 2019 2 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg melder meg inn i kundeklubben i butikken i Oslo. Da hadde jeg allerede vært kunde via katalog og nett i flere år. Jeg leste litt om lin. Har du erfaring med linklær fra Gudrun Sjøden? Krymper de mye eller bare litt? Vet du hvorfor man ikke må oppbevare lin i plastposer? ("Etter første vask kan de krympe ca 3 – 10 prosent avhengig av strukturen på stoffet." og "Linprodukter oppbevares tørt og det må ikke brukes plastposer.") https://linbutikken.no/behandling-av-linprodukter/ Anonymkode: 5fac9...501
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 12 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg meldte meg inn i kundeklubben i butikken i Oslo. Da hadde jeg allerede vært kunde via katalog og nett i flere år. Takk for svar Jeg håper at de får butikker flere steder i Norge etter hvert. Anonymkode: 5fac9...501
Perelandra Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 Har hatt noen plagg derfra i lin, men mest av bomull eller andre tekstiler. Linplaggene krymper litt i vask, men tøyer seg ut igjen når du bruker plagget. Lin er flott å se på og behagelig å ha på, men dessverre ikke så slitesterkt. Hvorfor det ikke skal oppbevares i plast vet jeg ikke. Kanskje det blir for tett? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 6 minutter siden, Perelandra skrev: Har hatt noen plagg derfra i lin, men mest av bomull eller andre tekstiler. Linplaggene krymper litt i vask, men tøyer seg ut igjen når du bruker plagget. Lin er flott å se på og behagelig å ha på, men dessverre ikke så slitesterkt. Hvorfor det ikke skal oppbevares i plast vet jeg ikke. Kanskje det blir for tett? Takk for svar og takk for at du deler av dine erfaringer 😍 Anonymkode: 5fac9...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå