Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Hvilken er deres favorittkake på Deli De Luca? Tenkte jeg skal spandere på meg ett stykke imorgen, og har bare smakt den oreo kaken før. Hvilken liker dere best (og hva slags kake er det???)? *moms moms* :-)
Gjest Emera Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Deli De Luca... Det høres jo ut som kakehimmelrike på jord... Det er visst i Oslo en skulle ha bodd... *sukk*
Gjest lmari Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 Min favoritt er spoon cake, det er en mørk og "kladdete" sjokoladekake - utrolig mektig og utrolig god!!
Arkana Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Delt førsteplass mellom oreo dream cake og spoon cake. Hmmm, five high cake er sannelig ikke langt unna heller. Glad i kake ja.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Ååå... nå fikk jeg lyst på kake. Hvorfor har vi ikke Deli De Luca i Bergen også?! Var innom en tur sist jeg var i Oslo, og da kjøpte jeg en deilig sjokoladekake. Vet ikke hva den het, men den var veldig god
Theo Skrevet 26. april 2005 #7 Skrevet 26. april 2005 Min favoritt er spoon cake, det er en mørk og "kladdete" sjokoladekake - utrolig mektig og utrolig god!! Jeg tror det er denne som er min favoritt også - ihvertfall har de en helt fantastisk god sjokoladekake der!
Gjest Lea Skrevet 26. april 2005 #8 Skrevet 26. april 2005 Jeg liker godt Kalhua-kaken. Men de andre følger tett etter :oops:
Gjest Melk Skrevet 26. april 2005 #9 Skrevet 26. april 2005 Tiramisu ostekaken... Men spooncake er også digg.
ashera Skrevet 26. april 2005 #10 Skrevet 26. april 2005 Klarer ikke å bestemme meg for hvorvidt jeg liker ostekaken med bringebær eller ostekaken med crème brulée best.... mmmm....
Gjest Matahari i.i. Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Jeg liker eplekaken med karamell jeg da. Og Oreokaken. (I grunn er det bare én jeg ikke har likt, og det var key lime pie.) Oh... Må visst på Deli snart jeg også.
-Fisken- Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 Hvor mye koster en kakebit? Har aldri smakt noen kake fra Deli.
Shoegal Skrevet 27. april 2005 #14 Skrevet 27. april 2005 Ca 40 kr per stykke. oi det var dyrt, omtrent som på pascal, jo! :o men jeg har jo skjønt at kakene er gode, så da er det kanskje verdt pengene....?
sirka Skrevet 28. april 2005 #15 Skrevet 28. april 2005 Ååå... nå fikk jeg lyst på kake. Hvorfor har vi ikke Deli De Luca i Bergen også?! Var innom en tur sist jeg var i Oslo, og da kjøpte jeg en deilig sjokoladekake. Vet ikke hva den het, men den var veldig god Det er ikke lenge siden første butikken kom og kjeden har jo blitt ganske så populær så kanskje den kommer til Bergen snart.. Jeg er i nær familie med en av de som startet kjeden og det har sine fordeler. Prøvesmaking... Husker han hadde med en sjokolade kake. Kostet vel ca. 400,- Den var mektig den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå