AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #21 Skrevet 20. mai 2019 Den følelsen når KG-tråder gjør at livet ditt føles relativt normalt. Anonymkode: feb26...7e9 7
Rotemor Skrevet 20. mai 2019 #22 Skrevet 20. mai 2019 3 minutter siden, duplexx skrev: Sånne menn finnes!!! Jeg lå med en merkelig type, vi rota og koste oss skikkelig, og det var utpå natta og dermed litt mørkt. Da jeg flyttet meg i sengen kom lyset på underlivet mitt og jeg hadde akkurat fått tilbake bitte små dun etter brasiliansk voks noen mnd før. Denne mannen slapp alt han hadde i hendene omtrent og dyttet trynet sitt opp i de små dunhårene mine og begynte å snakke BABYSPRÅK - til.. meg eller tissen min eller jeg vet ikke hva. «Åhh nåmmin sepå disse nussssselige små babyhårene her daaaa» og jeg husker ikke.. han tok helt av. Og da han først var inne i det fortsatte han å snakke babyspråk til meg. Jeg var deilig og fin og han skulle «fylle meg godt» - alt med babystemme. Jeg ble totalt perpleks...
duplexx Skrevet 20. mai 2019 #23 Skrevet 20. mai 2019 2 minutter siden, Rotemor skrev: Og denne mannen er egentlig en sprø sadist med fetisj for blod (vi gjorde aldri det da)...
TrekStar Skrevet 20. mai 2019 #24 Skrevet 20. mai 2019 (endret) On 5/20/2019 at 7:06 PM, AnonymBruker said: Min nye kjæreste prater som et barn når vi skal ha sex, at jeg faktisk vurderer å slå opp med han.... Her er noen eksempel: " æ min lille søtnos vil du ha en liten tissefant i rumpehullet nå"? "Nå er lille xxx klar for å få spytt på tissen til far", "jeg elsker saften fra tisshøna di xxx, jeg blir så stiv i tissen min". Vi er i slutten av 30 årene, jeg har ALRI opplevd noe slik. Altså dette kan ikke være normalt å snakke slik? Eller er det jeg som er på bærtur? 🙈 Anonymkode: 5f3d3...dc0 Sjokkerende Endret 17. august 2019 av TrekStar
solmåneogstjerner Skrevet 20. mai 2019 #25 Skrevet 20. mai 2019 45 minutter siden, duplexx skrev: Sånne menn finnes!!! Jeg lå med en merkelig type, vi rota og koste oss skikkelig, og det var utpå natta og dermed litt mørkt. Da jeg flyttet meg i sengen kom lyset på underlivet mitt og jeg hadde akkurat fått tilbake bitte små dun etter brasiliansk voks noen mnd før. Denne mannen slapp alt han hadde i hendene omtrent og dyttet trynet sitt opp i de små dunhårene mine og begynte å snakke BABYSPRÅK - til.. meg eller tissen min eller jeg vet ikke hva. «Åhh nåmmin sepå disse nussssselige små babyhårene her daaaa» og jeg husker ikke.. han tok helt av. Og da han først var inne i det fortsatte han å snakke babyspråk til meg. Jeg var deilig og fin og han skulle «fylle meg godt» - alt med babystemme. Jeg ble totalt perpleks... Uff, hjelp! Det er ordentlig ekkelt! ... 1
duplexx Skrevet 20. mai 2019 #26 Skrevet 20. mai 2019 (endret) 4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Uff, hjelp! Det er ordentlig ekkelt! ... Det var heeeelt turnoff. Jeg klarte ikke. Det var totalt dealbreaker. Endret 20. mai 2019 av duplexx 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #27 Skrevet 20. mai 2019 Tror ikke jeg hadde klart å holde kjeft hvis en fyr sa noe sånt til meg. Så utrolig sært. Anonymkode: 2bece...9de
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #28 Skrevet 20. mai 2019 Saften fra tissehøna og stiv i tissen min, WTFFFFF!!!! det er det sykeste jeg har hørt! Jeg sa noe til min eks som jeg syntes var kleint da jeg var helt nedsnøvla på rødvin engang. Syntes visst ikke det var kleint DA, men når jeg fikk høre det dagen etter derimot! Jeg tror jeg ble lilla i ansiktet. Jeg er fortsatt klein den dag idag 5 år senere når jeg tenker på det. Men når jeg ser hva andre folk kan få seg til å si, så var ikke det så ille alikevell kanskje? Jeg sa: liker du å pule den rosa tissen min eller noe sånt.... fytti faen, hvor fikk jeg det fra.. 🙈 jeg blir andpusten bare av å skrive det nå. Anonymkode: 9730f...754 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #29 Skrevet 20. mai 2019 Ler så jeg griner av denne tråden. Men gisper på meg astma også. Herregud så mye kleint og helt koko. Hva feiler det folk. 😂😂 Anonymkode: 42b5f...10e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå