AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Min nye kjæreste prater som et barn når vi skal ha sex, at jeg faktisk vurderer å slå opp med han.... Her er noen eksempel: " æ min lille søtnos vil du ha en liten tissefant i rumpehullet nå"? "Nå er lille xxx klar for å få spytt på tissen til far", "jeg elsker saften fra tisshøna di xxx, jeg blir så stiv i tissen min". Vi er i slutten av 30 årene, jeg har ALRI opplevd noe slik. Altså dette kan ikke være normalt å snakke slik? Eller er det jeg som er på bærtur? 🙈 Anonymkode: 5f3d3...dc0 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Det hadde jeg aldri klart. Hadde nok vært over og ut etter første gangen. Anonymkode: d93b1...9ee 19
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min nye kjæreste prater som et barn når vi skal ha sex, at jeg faktisk vurderer å slå opp med han.... Her er noen eksempel: " æ min lille søtnos vil du ha en liten tissefant i rumpehullet nå"? "Nå er lille xxx klar for å få spytt på tissen til far", "jeg elsker saften fra tisshøna di xxx, jeg blir så stiv i tissen min". Vi er i slutten av 30 årene, jeg har ALRI opplevd noe slik. Altså dette kan ikke være normalt å snakke slik? Eller er det jeg som er på bærtur? 🙈 Anonymkode: 5f3d3...dc0 Jesus så kleint!! Det er turn off uten tvil...grøsser her Anonymkode: 6f9a2...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 Er det bare disse ordene eller endrer fyren stemmeleie og tonefall fra normal tale også? Anonymkode: f009e...722
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 Eksen min knurret og flekket tenner som en hund første gangen vi havnet til sengs. Jeg lo og trodde han kødda, men han holdt på med dette gjennom hele forholdet vårt Anonymkode: 83e73...b3b 1
solmåneogstjerner Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 Haha, dette kan vel ikke være sant? Om det er så hadde jeg kledd på meg og gått. Og ikke kommet tilbake. 1
Scoops Skrevet 20. mai 2019 #10 Skrevet 20. mai 2019 Å hjelpe meg,skal mye til for å skremme meg vekk men her hadde jeg løpt, snakk om turn off...
abc123detvardet Skrevet 20. mai 2019 #11 Skrevet 20. mai 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Nå er lille xxx klar for å få spytt på tissen til far" ehhhh 🤢 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #13 Skrevet 20. mai 2019 Jeg hadde seriøst trodd at fyren hadde blitt misbrukt som barn, eller bedrev med det Hadde også stoppa sexen med en gang! Anonymkode: 92c0f...849 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #14 Skrevet 20. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare disse ordene eller endrer fyren stemmeleie og tonefall fra normal tale også? Litt sånn dirty talk ,men likevell En flott og oppegående fyr ellers... men dette gjør meg målløs. Ser mange her er enige med meg, bra dette ikke er vanlig... uff Anonymkode: 5f3d3...dc0
Kennyboy Skrevet 20. mai 2019 #15 Skrevet 20. mai 2019 ehhhhh🤢😫 Han må du bare få sagt til at det er skikkelig turn off når han holder på på det viset....🤢 1
solmåneogstjerner Skrevet 20. mai 2019 #16 Skrevet 20. mai 2019 Hvis han er bra ellers så kan du jo si til ham at du ikke liker det. Og at du aldri vil høre det igjen. Han har nok misforstått en del, og tror at dette er dirty talk som kvinner tenner på. Ikke skjønner jeg hvorfor han har fått den ideen, men du kan jo gi ham EN sjanse 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #17 Skrevet 20. mai 2019 Hadde slått opp 😂😂😂 Anonymkode: bf6f9...530
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #18 Skrevet 20. mai 2019 Jeg hadde sagt til han at sånn prat må han bare slutte med og aldri gjøre igjen. Anonymkode: 9a1a3...f66
duplexx Skrevet 20. mai 2019 #20 Skrevet 20. mai 2019 4 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Haha, dette kan vel ikke være sant? Om det er så hadde jeg kledd på meg og gått. Og ikke kommet tilbake. Sånne menn finnes!!! Jeg lå med en merkelig type, vi rota og koste oss skikkelig, og det var utpå natta og dermed litt mørkt. Da jeg flyttet meg i sengen kom lyset på underlivet mitt og jeg hadde akkurat fått tilbake bitte små dun etter brasiliansk voks noen mnd før. Denne mannen slapp alt han hadde i hendene omtrent og dyttet trynet sitt opp i de små dunhårene mine og begynte å snakke BABYSPRÅK - til.. meg eller tissen min eller jeg vet ikke hva. «Åhh nåmmin sepå disse nussssselige små babyhårene her daaaa» og jeg husker ikke.. han tok helt av. Og da han først var inne i det fortsatte han å snakke babyspråk til meg. Jeg var deilig og fin og han skulle «fylle meg godt» - alt med babystemme. Jeg ble totalt perpleks... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå