AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Hei! Vi har liten hage, og stor parkeringsplass. Lurer på å bruke halve parkeringsplassen til hage. Det er grus på parkeringen nå, og noe høydeforskjeller mot hagen som allerede eksisterer. Hva bør jeg gjøre her? jordmasse og så gress? Er det forskjellige type jordmasse, i såfall hva kan jeg bruke? Råd mottas med stor takk! Anonymkode: f1e64...f03
Gjest bienvilleparish Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vi har liten hage, og stor parkeringsplass. Lurer på å bruke halve parkeringsplassen til hage. Det er grus på parkeringen nå, og noe høydeforskjeller mot hagen som allerede eksisterer. Hva bør jeg gjøre her? jordmasse og så gress? Er det forskjellige type jordmasse, i såfall hva kan jeg bruke? Råd mottas med stor takk! Anonymkode: f1e64...f03 Ville ringt ditt lokale massedeponi eller annen plass som selger jord og hørt med dem hva de har som passer best til ditt formål. Her hvor jeg jobber har vi 5 forskjellige typer jord for salg.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 Kjøp plenjord som er tilsatt sand. Husk at det bør være minst 20cm med jord for å få en god plen. Anonymkode: 57c93...0bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå