Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Noen som har råd til hvordan jeg skal få spist? Kastet opp for 6 dager siden, og simpelhelten hater å kaste opp, vet ikke hvorfor det blir sånn, bare VELDIG irriterende. Så nå har jeg ikke spist på 6 dager i frykt for å kaste opp igjen, for hver gang jeg spiser, kaster jeg det opp. Har gått ned 4 1/2 kg pga det, er 1.68 cm høy og veide 50 kg fra før, og nå ser jeg bare enda sykere ut :-(
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Kontakt lege for det er ikke naturlig å kaste opp hver gang man spiser! Sørg for å få i deg nok drikke f.eks. tynn saft eller farris I tillegg så kan du prøve med tørr kjeks eller loff. Bare litt av gangen for å se om magen tåler det. Det er ingen løsning på problemet å la vær å spise fordi man er redd for å kaste opp.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Kaster du opp fortsatt, bør du nok kontakte legen. Det er ikke vanlig å kaste opps å mange dager i strekk. Spis tørre produkter, som for eksempel: brød uten noe på til å begynne med. Mariakjeks er bra når en kaster opp, eller bare er kvalm.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 Kaster du opp fortsatt, bør du nok kontakte legen. Det er ikke vanlig å kaste opps å mange dager i strekk. Spis tørre produkter, som for eksempel: brød uten noe på til å begynne med. Mariakjeks er bra når en kaster opp, eller bare er kvalm. Popcorn er også bra.
Eliza Doalot Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Pass på å få i deg masse veske!! Og kom deg til lege...!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå