AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Er det et tegn på dårlig teknikk, eller vil det gi seg etterhvert når jeg får trent mer? Anonymkode: 40fff...efa
Pierre Gynt Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Jeg tviler på at det skyldes teknikken. Det ville vært helt unaturlig å utføre pushups med mer enn 90 grader fleksjon i underarmen. Mest sannsynlig har du litt dårlig bevegelighet. Du kan varme opp ved å gynge litt lett fram og tilbake her: Og i verste fall kan du legge en list under nederste delen av hånda når du utfører pushups for å få mindre fleksjon, inntil det blir bedre. Tipper det går over av seg selv, men hvis det blir veldig mye verre, bør du oppsøke hjelp andre steder enn på KG.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 Lite fleksibilitet i håndleddet vet jeg er en gjenganger på yogastudioet mitt i hvertfall. Der er det jo en del stillinger med tilsvarende bøy på håndleddet som i armhevinger, og mange sliter med å være lite fleksible der altså! Så tror det er ganske vanlig ☺️ Anonymkode: 1824c...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå