AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Jeg ønsker ikke å flytte herfra heller, trives veldig godt i selve byen. Men vet ikke hva jeg skal gjøre karrieremessig. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: dee3e...58d
Kalmie Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Hvorfor trives du ikke? Kan du studere noe annet i byen?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 7 minutter siden, Kalmie skrev: Hvorfor trives du ikke? Kan du studere noe annet i byen? Fordi fagene interesserer meg ikke, jeg kjenner absolutt NULL mestring i studiet, og jeg har ikke funnet noen i klassen jeg trives med. Jeg kan studere noe lignende, bare mer medisinsk. Men det er samme retning og jeg vet ikke engang om jeg vil like å jobbe med det. Jeg er ikke flink akademisk, i skriving eller i dybdetenking. Jeg er rett og slett en elendig student og trives ikke i rollen som det. Misliker også opplegget på skolen. TS Anonymkode: dee3e...58d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 Snakk med studieveileder Anonymkode: a1c7a...cc4
Wiskola Skrevet 20. mai 2019 #6 Skrevet 20. mai 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi fagene interesserer meg ikke, jeg kjenner absolutt NULL mestring i studiet, og jeg har ikke funnet noen i klassen jeg trives med. Jeg kan studere noe lignende, bare mer medisinsk. Men det er samme retning og jeg vet ikke engang om jeg vil like å jobbe med det. Jeg er ikke flink akademisk, i skriving eller i dybdetenking. Jeg er rett og slett en elendig student og trives ikke i rollen som det. Misliker også opplegget på skolen. TS Anonymkode: dee3e...58d Hvorfor i alle dager studerer du da? 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 jobbe da? Så finnes du mer ut av hva du trives med... er vel ikke så mange andre tips å komme med? Studieveileder er nok lurt ja Anonymkode: 3e5bc...2df
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med studieveileder Anonymkode: a1c7a...cc4 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: jobbe da? Så finnes du mer ut av hva du trives med... er vel ikke så mange andre tips å komme med? Studieveileder er nok lurt ja Anonymkode: 3e5bc...2df Hva kan studieveileder hjelpe med? Hva om jeg ikke får jobb, hva gjør jeg i mellomtiden? Anonymkode: dee3e...58d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan studieveileder hjelpe med? Hva om jeg ikke får jobb, hva gjør jeg i mellomtiden? Anonymkode: dee3e...58d Studieveieleder kan hjelpe deg med å finne noe du har motivasjon for, andre studieretninger som kan være interessant, peke på alternative yrker innenfor fagfeltet som du er kvalifisert til og som kanskje er mer interessant, og gi deg karriereråd. Det er himla mye mer enn hva vi på KG kan hjelpe med, spesielt når vi ikke vet hverken hva du studerer eller hvor du studerer eller hva dine interesser er. Anonymkode: f7be0...390 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #11 Skrevet 20. mai 2019 3 timer siden, Wiskola skrev: Hvorfor i alle dager studerer du da? Kanskje hun ikke visste det før hun prøvde? Eller kanskje hun ønsker jobben det kvalifiserer for? Noen ganger må man gjøre noe mindre attraktivt her og nå, for å gjøre noe man liker siden. Anonymkode: 380f2...ff4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #12 Skrevet 23. mai 2019 På 20.5.2019 den 20.47, Miska skrev: Kan jeg spørre hva du studerer? Studerer sosialt arbeid. På 20.5.2019 den 18.18, AnonymBruker skrev: Studieveieleder kan hjelpe deg med å finne noe du har motivasjon for, andre studieretninger som kan være interessant, peke på alternative yrker innenfor fagfeltet som du er kvalifisert til og som kanskje er mer interessant, og gi deg karriereråd. Det er himla mye mer enn hva vi på KG kan hjelpe med, spesielt når vi ikke vet hverken hva du studerer eller hvor du studerer eller hva dine interesser er. Anonymkode: f7be0...390 Ok, skal se om jeg får booket en time med han. Jobber de i sommerferien? TS Anonymkode: dee3e...58d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #13 Skrevet 23. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Studerer sosialt arbeid. Ok, skal se om jeg får booket en time med han. Jobber de i sommerferien? TS Anonymkode: dee3e...58d Det finner du helt sikkert ut av om du kontakter vedkommende. Vi på forumet her har ikke oversikt over når de ulike veilederne ved din studieinstitusjon har ferieavvikling. Anonymkode: a1c7a...cc4 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #14 Skrevet 23. mai 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: Studerer sosialt arbeid. Ok, skal se om jeg får booket en time med han. Jobber de i sommerferien? TS Anonymkode: dee3e...58d Dem tar sommerferie, som nesten alle andre ansatte i landet gjør. De fleste jobber ikke i sin sommerferie. Men siden vi fortsatt ikke vet hvor du studerer, så må jeg dessverre meddele at jeg ikke kjenner til alle studieveiledere sine sommerplaner, eller studiestedene sine planer for ferieavvikling. Men selv om du har sommerferie, så har ikke resten av befolkningen ferie til samme tid, så det er godt mulig dem jobber noe i din sommerferie. Anonymkode: f7be0...390
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #15 Skrevet 23. mai 2019 På 20.5.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev: Fordi fagene interesserer meg ikke, jeg kjenner absolutt NULL mestring i studiet, og jeg har ikke funnet noen i klassen jeg trives med. Jeg kan studere noe lignende, bare mer medisinsk. Men det er samme retning og jeg vet ikke engang om jeg vil like å jobbe med det. Jeg er ikke flink akademisk, i skriving eller i dybdetenking. Jeg er rett og slett en elendig student og trives ikke i rollen som det. Misliker også opplegget på skolen. TS Anonymkode: dee3e...58d Hvor studerer du? Og hva? Anonymkode: 930aa...aaf
Torgeeeir Skrevet 23. mai 2019 #16 Skrevet 23. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Studerer sosialt arbeid. Ok, skal se om jeg får booket en time med han. Jobber de i sommerferien? TS Anonymkode: dee3e...58d Kan jeg spørre hvor du studerer? Og vil gjerne vite hva du ikke trives med på studiet? Har søkt meg inn på sosialt arbeid på omtrent alle skolene i landet som har det. Du skriver jo også at du liker byen, så hadde vært gøy å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå