Gå til innhold

Ser menn lettere på det med tilfeldig sex enn damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du selv og hva er din erfaring? 

Anonymkode: 05387...2cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame da, men jeg har absolutt inntrykk av at menn ser lettere på det med tilfeldig sex. Tror de liker bedre tilfeldig sex enn vi damer gjør, at de får mer ut av det og ikke så lett angrer på det som vi gjør. Det gjelder selvsagt ikke alle menn, men hvis du spør 100 menn og 100 damer om de liker tilfeldig sex er jeg ganske sikker på at mange flere av mennene vil si at de liker det enn av damene. 

Anonymkode: 79ce2...fce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn flest ser lettere på det, men har og minimal tilgang til tilfeldig sex

Anonymkode: 232e6...771

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det. Nå er det erfaringsbasert....ikke forskningsbasert. Men min opplevelse av dette er at kvinner oftere vil ha tilfeldig sex enn det jeg gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn flest ser lettere på det, men har og minimal tilgang til tilfeldig sex

Anonymkode: 232e6...771

Og det begrunner du med............... ??????

Anonymkode: 3f5d7...4f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!!

Anonymkode: 423ac...18d

AnonymBruker
Skrevet

Er mann som er i langvarig forhold og alltid fikk mye tilbud som singel. Aldri hatt ons da jeg ikke liker settingen. Drikke seg full å dra hjem å pule ei dame. Nei takk. Heller en romantisk middag og noen glass vin med ei dame jeg er intressert i. Aldri tent eller blitt kåt av å ONS eller fuckfriend. Menn er nok like forskjellige som kvinner der. 

Anonymkode: 3420e...12e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Etter at erfaring har gjort meg klokere har jeg sluttet med tilfeldig sex for å ha sex. I yngre dager hadde jeg et helt klart inntrykk av at tilfeldig sex var mye mer aktuelt blant gutter enn jenter. Ser da bort fra det fåtallet av jenter som oppførte seg som fulle sjømenn og betjente alle gutta.

Anonymkode: fcc30...e29

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...