Gjest Principessa Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Da Gud havde skabt Eva, sagde han: Jeg har to gaver tilbage. Den ene er kunsten at kunne tisse stående. -Den vil jeg have afbrød Adam. Eva nikkede. Så Gud gav Adam gaven. Adam råbte og skreg af glæde og rendte rundt i Edens have og tissede op og ned ad træerne og løb langs stranden, hvor han tissede mønstre i sandet. Gud og Eva betragtede den glade mand og Eva spurgte: Hvad er den anden gave? Gud svarede: Hjernen Eva. Hjernen.....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Finnes tydeligvis noen menn med hjerner, for jeg skjønte hva poenget kom til å bli etter to linjer .
sixx Skrevet 26. april 2005 #7 Skrevet 26. april 2005 Finnes tydeligvis noen menn med hjerner' date=' for jeg skjønte hva poenget kom til å bli etter to linjer .[/quote'] Neida.....det kalles "har hørt hele vitsen før"
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. april 2005 #8 Skrevet 26. april 2005 Neida.....det kalles "har hørt hele vitsen før" Skjønte jeg ikke Neida, ikke hørt den før .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå