Gjest Brunette Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Dette begynnte for ca 8 mnd siden. Det har seg slik at jeg jeg har fått følelser for min kollega. Jeg tenker på han 24-7, men vet ikke hva jeg skal gjøre.Hadde jeg bare visst at han følte noe hadde det ikke vært noe problem men jeg vet ikke noe. Han pleier ofte å si søte ting til meg, gir meg komplimenter, sender slengekyss, blunker, tar på meg, han har oxo sagt til en kamerat av meg at han syns jeg er fin men overlegen(ikke bra). Dette høres veldig barnslig ut men jeg gjør ikke sånt på mennesker jeg ikke liker, men gutter er gutter...Kanskje det er bare uskyldig flørt?? Når jeg er i nærheten av han klarer jeg ikke å si et ord selv om jeg i virkeligheten er veldig pratsom og blir helt nervøs hvis han kommer nær meg(noe han gjør ofte).....Jeg er veldig forvirret, vet ikke hva jeg skal gjøre, har sååååå lyst på han...Tror dere det kan ha noe å si at han er norsk og jeg er tyrkisk og han ikke tør siden han kjenner en del tyrkere??? Oxo hvis alder har noe å si så er jeg 21 og han er 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 I og med at han syntes du er overlegen må jo si at han ikke har vet at du liker han så godt. Kan du ikke be han med ut da? Kanskje han blir ganske paff at han takker ja. Siden han syntes du er fin ( og i den alderen er utseende ganske viktig så å bli bedt ut av en fin jente tror jeg gutter liker ganske så godt), og så får han sjanse til å se at du ikke er så overlegen likevel. Det er ikke alltid guttene som må ta inititivet til å be noen ut. Eller vent til julebordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå