Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan HCG påvises i blod allerede ved dpo 8??

Jeg måtte ta HCG test i dag da legen ikke tør å sende meg i mammografi og røntgen da jeg potensielt kan være gravid nå.

Vi er prøvere derfor og mistet til SA forrige måned, har nå prøvd igjen og kan altså potensielt være gravide. 

Jeg er bare 8dpo, allikevel ville legen ta HCG prøve i dag allerede for å være sikker før hun sendte meg videre til sykehus.

Spørsmålet mitt lyder altså; Kan en HCG blodprøve vise graviditet SÅ tidlig?

Anonymkode: 44db3...df6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan detekteres fra embryoet implanteres i livmoren og blodprøven fanger opp mye lavere nivåer enn urinprøven. Vil tro at blodprøven fanger det opp hvis det skulle være en spire der 🙂

Anonymkode: 94094...ac3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan detekteres fra embryoet implanteres i livmoren og blodprøven fanger opp mye lavere nivåer enn urinprøven. Vil tro at blodprøven fanger det opp hvis det skulle være en spire der 🙂

Anonymkode: 94094...ac3

Ja okei takk for svar😊

Jeg ble bare så usikker og tenkte det kanskje ikke var helt safe. Får svar til torsdag og da kan jeg jo kaaaaanskje teste selv også, men hadde egentlig ikke tenkt å teste før 26mai.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det sees tidlig med blodprøve

Anonymkode: 516b7...582

AnonymBruker
Skrevet

Har som dere ser, ikke IKM (ikke forventet mens) før 26 mai, så derfor jeg fryktet at dette kunne være i det tidligste laget for en evt HCG påvisning!

09E5AC8A-AB17-472B-BBFC-223E4EFB9477.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...