AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg har følt meg syk nå siden natt til 17. Mai. Halsen blir værre og værre. Egentlig minner dette meg om kraftig forkjølelse, men samtidig så føler jeg meg ikke frisk i kroppen eller. Det verker ikke eller noe, men jeg er så ekstremt slapp og blir sliten av ingenting. Er trøtt hele tiden, men kan jo ikke sove hele tiden. + jeg er rar i magen. Får ikke i meg så mye mat før ettermiddagen. Da jeg føler meg oftest litt bedre. Det er verst på dagen :/ Anonymkode: a2ada...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #2 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg har sjeldent feber når jeg er syk, men kan ha feberfølelse. TS Anonymkode: a2ada...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Del Skrevet 20. mai 2019 Det er nok bare en forkjølelse. Hva ER det med folk som bare blir forkjølt og påberoper seg influensa hver eneste gang? Er det fordi det høres mer alvorlig ut? Anonymkode: 4ef42...e72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #4 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg har hatt influensa uten å få feber. Jeg får aldri det når jeg er syk. Tror ikke det er så vanlig, men når man har veldig lav kroppstemperatur til vanlig skal den stige voldsomt mye før det offisielt går under feber. Jeg vet ikke om du ligger lavt til vanlig? I såfall er nok det forklaringen. Anonymkode: 59c96...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Del Skrevet 20. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt influensa uten å få feber. Jeg får aldri det når jeg er syk. Tror ikke det er så vanlig, men når man har veldig lav kroppstemperatur til vanlig skal den stige voldsomt mye før det offisielt går under feber. Jeg vet ikke om du ligger lavt til vanlig? I såfall er nok det forklaringen. Anonymkode: 59c96...e59 Men når det er sagt, høres det ikke ut som om du har influensa på symptomene dine ellers heller. Anonymkode: 59c96...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #6 Del Skrevet 20. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt influensa uten å få feber. Jeg får aldri det når jeg er syk. Tror ikke det er så vanlig, men når man har veldig lav kroppstemperatur til vanlig skal den stige voldsomt mye før det offisielt går under feber. Jeg vet ikke om du ligger lavt til vanlig? I såfall er nok det forklaringen. Anonymkode: 59c96...e59 Ja, jeg har ganske lav kroppstemperatur til vanlig. TS 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare en forkjølelse. Hva ER det med folk som bare blir forkjølt og påberoper seg influensa hver eneste gang? Er det fordi det høres mer alvorlig ut? Anonymkode: 4ef42...e72 Det er ikke det, det handler om. Det handler om hvordan formen egentlig er. Jeg skulle nok sagt at jeg har lavt kroppstemperatur til vanlig og da synes jeg det er vanskelig å si man er syk, fordi enkelte hevder at man må ha feber for å være syk, men det er jo ikke sånn det er. Og enda vanskeligere er det når måleren aldri viser feber, men allikevel, så orker man egentlig ingenting. Og det værste ikke få i seg ordentlig med mat. Det at det skal høres alvorlig ut er noe av det siste jeg vil, fordi jeg hater å bekymre folk rundt meg uansett hvem det er. Jeg vil helst aldri vise at jeg er syk. Jeg går selv på jobb uansett hvordan formen er, så det handler ikke om at det skal høres alvorlig ut. TS Anonymkode: a2ada...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Del Skrevet 20. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare en forkjølelse. Hva ER det med folk som bare blir forkjølt og påberoper seg influensa hver eneste gang? Er det fordi det høres mer alvorlig ut? Anonymkode: 4ef42...e72 DET lurer jeg på også. Bare allmenntilstanden er dårlig så MÅ det være influensa. Tror ikke på noen som sier de har influensa om det ikke er en lege som har satt diagnosen. Anonymkode: 8f6ee...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Del Skrevet 20. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare en forkjølelse. Hva ER det med folk som bare blir forkjølt og påberoper seg influensa hver eneste gang? Er det fordi det høres mer alvorlig ut? Anonymkode: 4ef42...e72 Hva er det med folk som konkluderer uten å ha peiling? Å ha kraftig vond hals er mer synonymt med influensa eller halsbetennelse en forkjølelse. Vond hals som følger av forkjølelse varer ikke fryktelig lenge heller og det er oftest en følelse av sår hals. Anonymkode: 48cb5...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #9 Del Skrevet 20. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: DET lurer jeg på også. Bare allmenntilstanden er dårlig så MÅ det være influensa. Tror ikke på noen som sier de har influensa om det ikke er en lege som har satt diagnosen. Anonymkode: 8f6ee...078 Jeg har det på akkurat lik måte som TS, men det er kun en forkjølelse, enda jeg har hatt feber også. Når man har influensa, så er man skikkelig skitdårlig og det har jeg bare hatt et par ganger i livet. Dette minner meg også om en kollega som sa her om dagen, jeg har så sykt migrene ass! Jeg som faktisk har en kronisk migrene diagnose bare ristet på hodet. 😅 Anonymkode: 78736...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 20. mai 2019 #10 Del Skrevet 20. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har ganske lav kroppstemperatur til vanlig. TS Det er ikke det, det handler om. Det handler om hvordan formen egentlig er. Jeg skulle nok sagt at jeg har lavt kroppstemperatur til vanlig og da synes jeg det er vanskelig å si man er syk, fordi enkelte hevder at man må ha feber for å være syk, men det er jo ikke sånn det er. Og enda vanskeligere er det når måleren aldri viser feber, men allikevel, så orker man egentlig ingenting. Og det værste ikke få i seg ordentlig med mat. Det at det skal høres alvorlig ut er noe av det siste jeg vil, fordi jeg hater å bekymre folk rundt meg uansett hvem det er. Jeg vil helst aldri vise at jeg er syk. Jeg går selv på jobb uansett hvordan formen er, så det handler ikke om at det skal høres alvorlig ut. TS Anonymkode: a2ada...a7d Jeg har nesten aldri feber, men i påsken hadde jeg det, og da var jeg skikkelig syk. Vi snakker nærmest helt sengeliggende selv med dobbel Paracet og en ibux. Mat gikk ned, faktisk. Men jeg måtte legge meg ned på gulvet en av gangene jeg skulle på do, fordi jeg ble for sliten av å gå dit til å klare å sette meg ned. Orka ikke trykke på mobilen så lenge av gangen. Influensa er ganske ekstremt. Det du har høres kanskje ut som en halsinfeksjon? Virushalsbetennelse kanskje? Man kan føle seg dårlig da også, særlig fordi man får lite mat og søvn, Men det er ikke helt samme muskelslappheten som de fleste får ved influensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå