AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Hatt fast partner i 4 år, og vi er 25 år begge 2.. Det første halvåret når vi hadde sex var det bare utrolig vondt og smertefullt for meg, godt for han. Så bedret det seg og vi hadde masse deilig sex, jevnlig og lenge. Men med en gang jeg har mensen og vi ikke har sex på en uke, er det så VONDT igjen... helt grusomt. Nå har jeg blitt gravid, og er nesten ferdig med første trimester. Vi har vel hatt sex 3-4 ganger i løpet av denne perioden... og det er VONDT hele tiden når vi prøver... Jeg er så sykt kåt (ofte!!!), men med en gang jeg/han tar noe inn i skjeden, er det så sårt og trangt og bare ubehagelig... HVA KAN JEG GJØRE!!!? Anonymkode: 6e433...0d6
Gjeddde Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hatt fast partner i 4 år, og vi er 25 år begge 2.. Det første halvåret når vi hadde sex var det bare utrolig vondt og smertefullt for meg, godt for han. Så bedret det seg og vi hadde masse deilig sex, jevnlig og lenge. Men med en gang jeg har mensen og vi ikke har sex på en uke, er det så VONDT igjen... helt grusomt. Nå har jeg blitt gravid, og er nesten ferdig med første trimester. Vi har vel hatt sex 3-4 ganger i løpet av denne perioden... og det er VONDT hele tiden når vi prøver... Jeg er så sykt kåt (ofte!!!), men med en gang jeg/han tar noe inn i skjeden, er det så sårt og trangt og bare ubehagelig... HVA KAN JEG GJØRE!!!? Anonymkode: 6e433...0d6 Mer sex 😊
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 Det har vi prøvd.... Anonymkode: 6e433...0d6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 Det bruker vi tonnevis av hver eneste gang!😄😄 Anonymkode: 6e433...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #6 Skrevet 20. mai 2019 Det kan være et tegn på vestibulitt, søk opp på google og les litt mer om det. Generelt bør du unngå å ha sex når det gjør vondt. Hjelper det med glidemiddel? Du kan også kjøpe en xylocain-salve på apoteket som du smører på litt før samleie. Men husk å ta det rolig og sakte, slik at det gjør minst mulig vondt Anonymkode: fc75a...ddd 2
Prøver18 Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bruker vi tonnevis av hver eneste gang!😄😄 Anonymkode: 6e433...0d6 Handler nok om at du forbereder deg på smerte og så spenner deg
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 Jeg tror jeg ville gått til fastlegen og tatt det opp! Mulig det finnes en medisinsk årsak til smertene? Anonymkode: ae9c1...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 Høres ut som vestibulitt Anonymkode: cdd37...aac
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #10 Skrevet 20. mai 2019 Er ikke noe gøy.... vil så veldig gjerne ha sex, men så går det ikke. Er vanvittig fortvilende, tærer på forholdet.. Anonymkode: 6e433...0d6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #11 Skrevet 20. mai 2019 Jeg hadde det HELT likt. De første årene etter at jeg debuterte (21 år) var sex vondt. Uansett. Som regel mest vondt med én gang han trengte inn også ble det "helt greit" etter å ha holdt på litt. I midten av tjueårene ble det bedre - så lenge det var jevnlig sex. Som du også sier - om jeg hadde mensen eller singel-perioder, (så lenge det gikk mer enn én uke imellom) så var det som om jeg var jomfru igjen. Men det er håp! I dag er jeg 31 og alt dette er HELT borte. De siste 3 årene har sex vært fantastisk, og aldri vondt. Selv om det har gått perioder uten sex. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er mer avslappet og erfaren eller hva... jeg har også oftere orgasmer. Når det sto på som verst var jeg fortvilet, trodde det var noe galt med meg og at jeg aldri skulle ha god sex. Nå skal det sies at i løpet av disse 10 årene har jeg hatt 3 forhold og totalt 7 sexpartnere. Og jeg ser jo at den beste sexen var med de jeg var mest tent på. Kanskje pliktsex har en innvirkning? De siste 3 årene har jeg vært singel med en fast partner som er syyykt god i senga. Han jobber på sjøen men det har ingenting å si med de pausene, er like bra uansett. Anonymkode: 01600...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå