AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Må jeg slanke meg for å få dem mindre? Bh-størrelsen min er 75F, finner sjelden størrelsen min, så bruker som oftest 80E. Jeg er normalvektig, og ikke tjukk egentlig, men synes jeg ser så stor ut med disse gigantiske brystene. Jeg synes det ser så merkelig ut, og vulgært ut! Jeg har relativt smal midje, og da ser det jo enda rarere ut med to svære bryster. Jeg vet ikke hvordan jeg skal kle meg, føler at brystene kommer i fokus nesten uansett. Når jeg har vært tynnere, så har jo brystene også vært mye mindre, problemet er at jeg nesten må bli undervektig for at jeg skal ha den bryststørrelsen som jeg helst vil ha, og da får jeg kommentarer på at jeg er for tynn, pluss at brystene fortsatt er for store i forhold til resten av kroppen. Er brystreduksjon kanskje et alternativ for meg? Anonymkode: bf320...1e1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Jeg og har det sånn, føler at jeg ser diger ut i alle klær og at jeg må velge mellom å se "bare" svær ut eller fremheve puppene mine som jeg også syns er ubehagelig. Føler med deg. Anonymkode: e297e...ab1 1
solmåneogstjerner Skrevet 20. mai 2019 #3 Skrevet 20. mai 2019 Gå til en ordentlig undertøysbutikk, ikke hm og Lindex. De har bher som passer deg. Er sikker på at du er kjempefin! Ikke ta noen operasjoner så lenge ikke du har fysiske problemer pga dette ❤ 4
Nooni Skrevet 20. mai 2019 #4 Skrevet 20. mai 2019 Absolutt. Gå til legen din og snakk om det du plages av, ikke undervurder de fysiske plagene som nakke og rygg. Har du nok fysiske plager får du en henvisning til brystreduksjon og det er gratis. Jeg gjorde det for 15 år siden (er også normalvektig) og det var helt fantastisk. Jeg fikk et nytt liv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 Brystreduksjon er en forbrytelse mot menneskeheten. Vær stolt over den kroppen du har. Brystene dine kan til og med gi deg mange fordeler i livet. Anonymkode: 70cc6...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #6 Skrevet 20. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Brystreduksjon er en forbrytelse mot menneskeheten. Vær stolt over den kroppen du har. Brystene dine kan til og med gi deg mange fordeler i livet. Anonymkode: 70cc6...e3a Anonymkode: 4892e...b83 16
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 Jeg har også større bryster enn det jeg synest er normalt. Brystene skal jo stå litt i stil med resten av kroppen. Jeg har fått innvilget brystreduksjon fordi jeg har så store plager med ryggen. Bestill en time så du får konsultert med en lege. Vi er ikke født perfekte, så av og til må man justere. Anonymkode: 887a2...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 Slanking hjelper. Jeg har slanket ned to-tre bh størrelser. Hadde 70I. Har nå 70 F/G. Change og andre undertøysbutikker har alltid størrelsen. Change er den billigste av de rene undertøysbutikker, men feks Marinka har enda bedre bher. De sitter som et skudd og ser veldig bra ut. De har en hel skuff med hver str. Anonymkode: dc910...a21
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 Jeg har heldigvis ikke noen fysiske plager. Synes det bare rent estetisk ikke er så pent. Så litt på priser på brystreduksjon på nettet, og det er jo ganske dyrt. Men jeg har jo heller ikke lyst til å sulte meg ned i vekt for å få mindre bryster. Men en god bh skal jeg i alle fall kjøpe! Anonymkode: bf320...1e1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #10 Skrevet 20. mai 2019 Har selv store pupper og slanking er minimal effekt 🙄 vil snakket med legen, kanskje forklart er du alt er misfornøyd og vil redusere den før "må". Anonymkode: ecd78...ac6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #11 Skrevet 20. mai 2019 Jeg liker å bruke trenibgsbh'er som shock absorber til vanlig. De gir god støtte, og gjør puppene litt 'flatere' og ikke så fremstående som ved vanlig bh. Vil ikke anbefale deg å slanke deg, siden du er normalvektig, men støtter heller andre som nevner reduksjon om du har mye plager. Anonymkode: f9c0c...465
aiba Skrevet 20. mai 2019 #13 Skrevet 20. mai 2019 Jeg synes ikke du har for store bryster. Selv har jeg 80H. Synes ikke jeg har så store
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #14 Skrevet 20. mai 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv store pupper og slanking er minimal effekt 🙄 vil snakket med legen, kanskje forklart er du alt er misfornøyd og vil redusere den før "må". Anonymkode: ecd78...ac6 Utrolig urettferdig! Jeg har små pupper, og går jeg ned i vekt er puppene det første som forsvinner Så lenge du ikke har fysiske plager ser jeg ikke helt det store problemet. Jeg har små pupper, ikke alltid det "passer" det heller. Er mange antrekk det ser kjipt ut å være nesten helt flat. Men ingen er perfekte, det må vi nesten lære oss å leve med, alle sammen... Men er du overvektig, bør du selvsagt gå ned i vekt. Anonymkode: fbf59...424
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #15 Skrevet 20. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har små pupper, ikke alltid det "passer" det heller. Det er forskjell på å syns at det ikke "passer" med flate bryster når man skal fjonge seg i sexy kjole til byen, og å rett og slett ikke passe inn i vanlige klær fordi man ikke får klemt de over puppene. Klær som passer på resten av kroppen min kan jeg ikke bruke, for jeg får ikke snørt, kneppet eller klemt de over puppene, og må ofte gå opp et par størrelser for å finne noe jeg får over puppene. Da kan vi snakke om å ikke passe inn i klær........ Anonymkode: 48839...4ba 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #16 Skrevet 20. mai 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Luksusproblem 😎 Anonymkode: 49965...4b1 Hvorfor mener du det? Anonymkode: 4892e...b83
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #17 Skrevet 20. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Brystreduksjon er en forbrytelse mot menneskeheten. Vær stolt over den kroppen du har. Brystene dine kan til og med gi deg mange fordeler i livet. Anonymkode: 70cc6...e3a Å, hold kjeft.. gubbe.. Anonymkode: 2a17a...64e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #18 Skrevet 20. mai 2019 Store pupper og smal midje er jo skjønnhetsidealet? søk opp bilder av kjendiser med lignende kroppsform som deg og se hvordan de kler seg Anonymkode: f13ea...7f2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #19 Skrevet 20. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv store pupper og slanking er minimal effekt 🙄 vil snakket med legen, kanskje forklart er du alt er misfornøyd og vil redusere den før "må". Anonymkode: ecd78...ac6 Jeg sa også dette til meg selv, men sannheten er at puppene blir mindre med vekten. Om jeg reduserer vekten mer slik at jeg blir fornøyd, (bmi på 22,5 vil gjøre fornøyd), så vil puppene være DD/E. Små vil de jo aldri bli, men betydelig mindre. Anonymkode: dc910...a21
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #20 Skrevet 20. mai 2019 Jeg hadde G-cup (161 cm og 57 kg). Jeg fikk innvilget brystreduksjon. Etter operasjonen fikk sa kirurgen at det omtrent ikke var fett i brystene mine. Det forklarte hvorfor brystene mine omtrent ikke ble mindre selv om jeg gikk ned i vekt. Man får beskjed av legen om å gå ned i vekt først dersom man er overvektig og ønsker brystreduksjon, det er for å se om brystene blir mindre etter vektreduksjon. Men, er man normalvektig og har store bryster må man jo nesten bli undervektig for at brystene skal bli mindre. Jeg fikk innvilget operasjon kort tid etter første henvendelse og angrer absolutt ikke. Fikk en B-cup som ønsket og endelig kan jeg kjøpe klær som passer hele kroppen. Til de som mener at brystreduksjon er tull så vil jeg si at det er mange som sliter med både rygg, nakke og hodesmerter pga. stor byste. I tillegg så kommer kommentarene man hele tiden får pga. frontpartiet 🙄 Anonymkode: 28eb1...607 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå