Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om lost?

hva tror dere det egentlig er som foregår på den øya...?

har en følelse av at alle skulle se lost til å begynne med, men nå virker det som om det er flere og flere som ikke følger med lengre..... blir det for overnaturlig...?

Videoannonse
Annonse
Gjest skindeep
Skrevet

Følger med på Lost jeg, synest det er en kjempebra serie, og det vet jeg mange andre synest ogå!

Vet ikke om det er for overnaturlig,for vi vet jo ikke hva som foregår på denne øya, kan jo være mer naturlig enn man tror!

Gjest Gjesta
Skrevet

Digger LOST, og ser alle episodene på TV`en, selv om jeg allerede har sett dem på datan. 8)

Skrevet

Lost er fremdeles like fengslende :)

Hva som egentlig foregår på den øya tør jeg ikke gjette på, får stadig overraskelser (særlig i de episodene som ennå ikke er vist i Norge :tunge1: )!

Skrevet

Lost er skikkelig bra, gleeeeeder meg til resten av episodene :P

Skrevet

DIGGER lost, og gleder meg som en unge til hver onsdag!

Masse som skjer, og uhyre spennende å følge med!

Beste serien på laang tid!

Skrevet

Jeg er vel en av de muligens få, som har dettet av lasset her på den serien. Synes det ble så mange "like" episoder jeg. Også får man vite så lite hver gang. utålmodig sjel jeg :-)

Men for all del, serien er ikke dårlig av den grunn. men jeg Må ikke ha den med meg liksom

Skrevet
Lost er fremdeles like fengslende :)

Hva som egentlig foregår på den øya tør jeg ikke gjette på, får stadig overraskelser (særlig i de episodene som ennå ikke er vist i Norge :tunge1: )!

hvilken annen kanal går det på?

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil så er det på den svenske kanalen 4

Skrevet

Laster ned når de kommer ut i Usa, og de ligger litt foran.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er i utgangspunktet ikke overbegeistret for slike serier, ei heller for "overnaturlige" filmer. Men Lost er faktisk en av mine favorittserier. Har sett alle de første 20 episodene, og gleder meg til fortsettelsen.. :sjarmor:

Gjest Madeline
Skrevet
DIGGER lost, og gleder meg som en unge til hver onsdag!

Masse som skjer, og uhyre spennende å følge med!

Beste serien på laang tid!

Enig med deg der *Lene*.

Skrevet

Dere som har lastet det ned på internett, hvor finner dere episodene??

Jeg begynner å bli lei av at alt drøyer slik. Liker ikke å følge med på serier som aldri har en slutt, eller ivertfall har altfor mange episoder. Noen som vet hvor mange som er spilt inn til nå??

Ja, da kom Clair tilbake og hun så selvfølgelig veldig tynn ut. Babyen er nok borte det er 100 % sikkert. Nå er bare spørsmålet hva som har skjedd med den?

Skrevet

Lost er neverending story.

Episodene er ikke ferdig spilt inn i Usa fordi manusforfatterne ikke har skrevet ferdig manuset.

Ingen vet hvor historien ender, kanskje det blir som glamour med totusen episoder eller noe sånt...

Skrevet

Ja, det er det jeg er redd for. Serier som de drar ut i lang dra er pyton.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja' date=' da kom Clair tilbake og hun så selvfølgelig veldig tynn ut. Babyen er nok borte det er 100 % sikkert. [/quote']

Vær ikke for sikker... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Dere som har lastet det ned på internett, hvor finner dere episodene??

Jeg begynner å bli lei av at alt drøyer slik. Liker ikke å følge med på serier som aldri har en slutt, eller ivertfall har altfor mange episoder. Noen som vet hvor mange som er spilt inn til nå??

Ja, da kom Clair tilbake og hun så selvfølgelig veldig tynn ut. Babyen er nok borte det er 100 % sikkert. Nå er bare spørsmålet hva som har skjedd med den?

Tror exen min lastet de ned fra piratebay...

Skrevet

Syns det er en veldig spennende serie jeg, litt for spennende til tider! Lurer også på om babyen til Claire er borte, eller hva.. En kompis av min samboer har lastet ned en del episoder, men har foreløpig ikke lånt de - selv om det frister veldig. Men gøy å bevare spenningen også, da :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja' date=' da kom Clair tilbake og hun så selvfølgelig veldig tynn ut. Babyen er nok borte det er 100 % sikkert. [/quote']

:tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...