Gjest Pjusk Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Vel, jeg må innrømme at jeg fasineres veldig av programmer der vi kommer hjem til folk på godt og vondt. Jeg er nok en liten kikker ! Men, iallefall: Jeg så Konebytte på norsk TV3 i går. Der stilte hun ene dama seg opp i stua til hun andre og sa: "Hva jeg synes? Ja, jeg er ikke imponert. Det er skittent her og jeg tror hun som bor her ikke snakker sant mht. hvor ofte hun vasker!" (Hun andre fremstilte seg selv som ei med "Støv på hjernen") Og deretter gikk det slag i slag med kritikk av hverandres hjem og hverdag. Jeg skjønner at man kritiserer til en viss grad (!!), men alt blir så fryktelig nedlatende og arrogant. Og det blir i tillegg ekstra teit når det er helt tydelig at du ikke har peiling selv heller.... Ja, akkurat... det var bare det jeg ville si.... :oops:
Gjest Embla s Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Enig med Pjusk: Det virker som om agendaen til disse som deltar er å overbevis seg selv og andre om hvor mye bedre de har det/gjør det/er. Usmakelig tilnærming til et i utgangspunktet artig prosjekt, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå