AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Hvordan kom dere frem til hvordan dere skulle fordele tiden? Her mener mannen at vi skal ha 50/50 og jeg er uenig i dette da han selv flere ganger det siste året har sakt at han ikke greier å være alene med begge. Bruddet er et resultat av at han ikke har greid å takle livet eller kommunisert med meg eller barna. Han har sakt mye stygge ting til både meg og eldste barnet og krevd skilsmisse flere ganger, også mens barna har hørt det. I mekling så benekter han at noe av dette har skjedd og mener han har etter loven rett på 50%. Jeg føler meg helt hjelpeløs her og aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: a574c...a51
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Han har ikke rett på noe. Barna har rett på noe og det er samvær med begge foreldrene. Anonymkode: e7e26...e54
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Retten dømmer sjeldent 50/50 om en ikke allerede har praktisert dette tidligere. Stå på ditt, han kommer ingen vei. Ikke vær urimelig, men frykt ikke om han truer. Anonymkode: 1732c...2bf
Rotemor Skrevet 20. mai 2019 #4 Skrevet 20. mai 2019 (endret) Sagt* Snakk sammen på familiekontoret. Mange har fått god hjelp der. Dere må nok gå flere ganger. Det spiller liten rolle om han lyver der, egentlig. Men det blir vanskeligere å komme til en god løsning, selvsagt. Han har ikke «krav på 50%», selvfølgelig. Samvær skal jo vurderes i hvert tilfelle til det beste for barna. At en forelder nekter å samarbeide rammer som regel den forelderens samværstid. Endret 20. mai 2019 av Rotemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå