AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Jeg nedbetaler lånet mitt på lånekassen, og betaler en fast sum i mnd. Men jeg har ikke mulighet til å betale summene i juni og juli pga stram økonomi. Hvis jeg søker om betalingsutsettelse på lånekassen sine sider, må jeg da betale disse to summene i august i tillegg til august-summen, eller blir bare nedbetalingstiden lenger? Jeg har jo ikke mulighet til å betale 5000 kr i august for 3 måneder.. Skjønte ikke helt hva de mente om betalingsutsettelse på siden deres, så derfor så spør jeg her. Håper noen kan forklare. Anonymkode: 94341...7ae
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Nei, de legger til 2 mnd på den totale nedbetalingsplanen din. Anonymkode: 4874b...d3c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Dvs du trenger ikke betale for de mnd du søker utsettelse om, og så starter betalingen som normalt når du skal begynne å betale igjen. Du trenger ikke betale noe ekstra (bortsett fra bittelittegranne renter som legges på siden du får 2 mnd lengre nedbetalingstid) Anonymkode: 4874b...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå