Gjest Wanda Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg vil virkelig ha nye pupper.. ikke for noen manns skyld, men for min egen skyld. Fordi jeg føler meg så lite kvinnelig - praktisk talt uten pupper :oops: Er det noen her på kvinneguiden som har erfaring med dette? Noen som har tatt en puppejobb, og kan fortelle meg litt mer om dette? Hvor får man gjort det, hva koster det? Ser det bra ut, eller blir det bare to kuler? Står puppene virkelig bare oppover når man ligger..? :o Er så mye jeg lurer på.. hvor gammel må man være for å få tatt silikon? Jeg er 18 år, synes dere at jeg er for ung? :cry: Tusen takk på forhånd :blunke: Hilsen Wanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 Hvis du bruker "søk"-funksjonen og bruker "silikon" som søkeord, er jeg sikker på at du finner massevis med innlegg om det du lurer på. Ellers har jeg ikke silikonpupper selv, vil ikke ha det, men synes voksne folk får bestemme selv. Og ja, jeg synes en 18-åring er for ung for det. Vent til du blir voksen i sinn og levesett, har fått eventuelle barn og fått litt større perspektiv på det hele. Jepp, lett å si for meg som ikke sliter med små pupper, men jeg sier og mener det likevel jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 29. august 2002 #3 Del Skrevet 29. august 2002 Ja jeg syntes du er for ung! Det er ikke sikkert at puppene dine er ferdig utviklet engang! Også skal du forhåpentligvis i framtida amme, vent til etter det da iallefall..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 29. august 2002 #4 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg synes også at du er for ung! Det er et godt råd å vente til du er mer moden. Som andre har nevnt kan kroppen din fortsatt forandre seg. Jeg tror også at mye av dette med puppestørrelse sitter "i hodet". Selv har jeg små pupper, men jeg føler meg ikke mindre kvinnelig av den grunn. Jeg anser meg selv for å være ganske så feminin og kvinnelig faktisk :-) Rett deg opp i ryggen. Lær kroppen din å kjenne, slik den er, og lær å akseptere hvordan du ser ut. Gjør det beste ut av det du allerede har. Mitt råd er å gi dette tid, og forsøke å jobbe med selvbildet ditt først, før du går til det skritt å legge inn silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå