AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Er dame. Har aldri prøvd det. Er en som sier jeg bør prøve det. At det er deilig. Hva er deres erfaring? Anonymkode: 8af60...8f9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Jeg synes det er deilig. Med nåværende kjæreste. Jeg syntes ikke det når jeg har prøvd noen ganger før. Er viktig at du har lyst selv og at mannen tar det rolig og forsiktig, i hvertfall til å begynne med. Glidekrem og god oppvarming med fingre og buttplug er en selvfølge. God kommunikasjon før og underveis er og så en selvfølge. Anonymkode: de690...956 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Meh. Synes ikke det er så skrekkslagen, grusomt eller forferdelig galt som noen folk her på KG skal ha det til. Det er bare en form for sex som kanskje krever litt mer varsomhet, tålmodighet og (masse!) glidemiddel Men skal være ærlig, anal er ikke den beste sexen jeg har hatt og krever litt forberding som jeg ikke orker å gå gjennom. Og det føles fysisk ut som om man bæsjer. Plus man kan risikere litt av hvert som kommer ut. Anonymkode: 0db14...5db 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #4 Skrevet 19. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes ikke det er så skrekkslagen Anonymkode: bd8f3...170 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #5 Skrevet 20. mai 2019 Hun kommer alltid under analsex. Orgasmene gjør at hun ikke klarer å gå rett etterpå. For min del er det deilig å se henne sårbar, at hun vil ha meg, at hun er trygg med meg. Hva hun tenker og føler der å da er tydelig sterkt og altoppslukende. Jeg er den eneste hun har kommet med uansett form for sex, og den eneste hun har hatt analsex med. Analsex er egentlig hennes greie. Jeg selv er mer kosete og liker vanlig samleie der hun teaser meg med munn og sin kjønnsåpning. Elsker når hun masserer mitt store penishode med sine følsomme myke lepper. Anonymkode: 10f00...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #6 Skrevet 20. mai 2019 Gjort feil eller dager du har hatt løs avføring (litt sår i slimhinner), eller når du har luft i magen, er det grusomt. Absolutt ikke til å anbefale. Riktige dager, og med en tålmodig partner, som gjør det rett, er det veldig godt. Det blir likevel ikke en favoritt hos meg, siden det er mer styr med det, og mas om analsex er noe av det mest avtennende som finnes. (Det er jeg som kjenner kroppen min, og vet når det går bra og ikke, så det er ikke noe jeg kan gjøre når mannen vil, men når jeg vil og kan.) En grei variasjon innimellom er det likevel, og godt når det er godt. Anonymkode: 58a8a...80f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #7 Skrevet 20. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjort feil eller dager du har hatt løs avføring (litt sår i slimhinner), eller når du har luft i magen, er det grusomt. Absolutt ikke til å anbefale. Riktige dager, og med en tålmodig partner, som gjør det rett, er det veldig godt. Det blir likevel ikke en favoritt hos meg, siden det er mer styr med det, og mas om analsex er noe av det mest avtennende som finnes. (Det er jeg som kjenner kroppen min, og vet når det går bra og ikke, så det er ikke noe jeg kan gjøre når mannen vil, men når jeg vil og kan.) En grei variasjon innimellom er det likevel, og godt når det er godt. Anonymkode: 58a8a...80f Hos oss er det hun som har vært den store pådriveren for analsex. Faktisk så overrasket det meg når hun spurte om jeg hadde lyst til å prøve første gangen. Må si at første gangen gikk det relativt dårlig, sikkert fordi hun var for ivrig, og for lite glidemiddel for hun hadde vondt i rumpa etterpå. Etterhvert har hun (og jeg) funnet noen stillinger som fungerer, og lært å bruke tida for å få det til å fungere. Hun ligger på siden i skje og jeg bak har fungert best. For det er på ingen måte så enkelt som vanlig sex, men nå de siste gangene har hun også klart å få orgasme med meg i rumpa. Hun sier de føles annerledes ut enn vanlige vaginale orgasmer men minst like gode. Selv om det er styr å finne ut av det å ha analsex så er det verdt å prøve til du enten finner ut at det er godt, eller at det ikke er noe for deg. Anonymkode: c95e7...853
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #8 Skrevet 20. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selv om det er styr å finne ut av det å ha analsex så er det verdt å prøve til du enten finner ut at det er godt, eller at det ikke er noe for deg. Det er ikke alle som har analprolaps på ønskelista si. Anonymkode: fd769...395 2
isw Skrevet 20. mai 2019 #9 Skrevet 20. mai 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle som har analprolaps på ønskelista si. Anonymkode: fd769...395 Kan du finne den vitenskapelige og troverdige artikkelen som sier at man får analprolaps av analsex? La folk ha analsex hvis de liker det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #10 Skrevet 20. mai 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos oss er det hun som har vært den store pådriveren for analsex. Faktisk så overrasket det meg når hun spurte om jeg hadde lyst til å prøve første gangen. Må si at første gangen gikk det relativt dårlig, sikkert fordi hun var for ivrig, og for lite glidemiddel for hun hadde vondt i rumpa etterpå. Etterhvert har hun (og jeg) funnet noen stillinger som fungerer, og lært å bruke tida for å få det til å fungere. Hun ligger på siden i skje og jeg bak har fungert best. For det er på ingen måte så enkelt som vanlig sex, men nå de siste gangene har hun også klart å få orgasme med meg i rumpa. Hun sier de føles annerledes ut enn vanlige vaginale orgasmer men minst like gode. Selv om det er styr å finne ut av det å ha analsex så er det verdt å prøve til du enten finner ut at det er godt, eller at det ikke er noe for deg. Anonymkode: c95e7...853 Jeg er ikke uenig i noe av dette. (Fikk liksom inntrykk av at du mener vi er uenige.) Til og med beste stilling for det er vi enige om. Anonymkode: 58a8a...80f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #11 Skrevet 20. mai 2019 Jeg har prøvd det et par ganger, uten glidemiddel, brukte kun kondom. Det var ok, litt rart da. Og føles så...åpent ut der etterpå. Jeg anbefaler det ikke før dere er veeeldig trygge på hverandre. Anonymkode: e6a95...9a5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #12 Skrevet 20. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke uenig i noe av dette. (Fikk liksom inntrykk av at du mener vi er uenige.) Til og med beste stilling for det er vi enige om. Anonymkode: 58a8a...80f Ikke uenig med deg i det du skrev, men må også si at hos oss er det som med deg at hun gir beskjed når hun ønsker det. Det blir liksom som en slags avslutning på ellers heftig sex. Siden det er uten kondom krever det også en grundig vask av junior etterpå. Anonymkode: c95e7...853
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #13 Skrevet 22. mai 2019 Omtrent halvparten av damene jeg har hatt sex med, har vært interesserte i analsex. Ei hadde det faktisk sånn at hun nesten kun fikk orgasme av å bli knullet ganske hardt i rumpa. Hun trengte ikke stimulere klitoris eller noe annet for å få det til, men til gjengjeld var de orgasmene utrolig kraftige. Hun kom nesten aldri ellers, ikke engang når hun koste med seg selv. Hun og et par til har vært nokså klare på ønske om anslsex helt uten at jeg har fremmet noe forslag om det. I de tilfellene har de stort sett ønsket det fordi de har visst at de kunne få ekstra sterke orgasmer av det ved å få stimulert klitoris i tillegg for eksempel. Så har noen vært veldig nysgjerrige, som aldri har prøvd tidligere. Noen av de har vært til dels veldig vellykket og til dels ikke mer enn passe. Og noen av dem har vært sånn at vi bare stoppet med en gang på grunn av at de ikke likte følelsen. Så er det noen som åpenbart har hatt en del erfaring med det, men som jeg vel antar bare har gjort det for å være hyggelige, uten de har fått all verdens ut av det. De har gitt uttrykk for at det er et litt pirrende ekstraopplegg for variasjon, og greit nok. Men uansett så er det en ting å si om analsex, og det er at det er dama som bestemmer om hun vil knulles i baken eller ei. Jeg vet ikke om noe så avtennende som å føle at dama ikke egentlig vil. Og jeg kunne aldri finne å gnåle om analsex til dama gir opp og blir med, bare for å få meg til å holde kjeft. Jeg forstår ikke de mennene som presser dama til å ta kuken i rumpa. Så interessant er det ikke. Damekroppen har da andre minst like interessante muligheter 😉 Anonymkode: 105ba...e7a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå