AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Hei. Jeg har alltid hatt tynt hår, og pleide som oftest å klippe en eller annen type bob når jeg var hos frisøren. Men for et år siden ble jeg syk og jeg mistet halvparten av håret mitt. Siden da har jeg samlet håret i en hestehale. Nå har det startet å vokse ut igjen, men hårmanken er veldig ujevn. Hårfestet et høyere og håret fra ørene og framover er veldig kort, mens bak et det lengre. Det sliter en del på selvtilliten og jeg skal snart i konfirmasjon, så jeg kunne tenkt meg å dratt til frisør og fått en frisyre jeg føler meg vel i. Usikker om jeg kommer til å kle veldig kort hår, selv om det egentlig frister å bare shave hele skallen... Men det er ingen garantier for at det vokser ut jevn. Og denne sykdommen blir jeg aldri kvitt, så jeg kommer nok til å miste håret igjen. Er det noen som har noen tips om hårfrisyre? Anonymkode: 1bf6e...233
Krakilsk Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Da jeg var i samme situasjon valgte jeg meg ut en kul, kort moteklipp og gikk all in for det. Jeg syntes det var kjempeskummelt, men fikk så mye komplimenter! Men hvilken korte frisyre som vil passe deg har nok å gjøre med hodefasong, hårfarge og alder. Jeg synes Audrey Hepburn sin pixie kan være utrolig flott da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå