Gå til innhold

Jeg tror venninna mi vil jeg skal være sjalu på typen hennes. ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som venninna mi vil at jeg skal være sjalu på typen hennes. Hun tror jeg prøver meg bare jeg sier hei til han, og blir sur. Men så sa jeg at han er ikke min type, jeg syns ikke han er kjekk engang (var kanskje litt stygt av meg å si, men det var min ærlige mening) Da ble hun også sur. Da sa hun, så du syns ikke typen min er kjekk, utrolig dårlig av deg og frekt, men jeg har vel lov å ikke syns det. Kan det være hun vil jeg skal være sjalu for da blir det mer spesielt for henne? Eller bare såret for di jeg ikke syns han er kjekk? Tror ikke Dette er normal oppførsel. Fjortis oppførsel av henne. 

Anonymkode: 8ab97...1e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si at han ikke er din type er ok å si. Men å si at han ikke er kjekk, der forstår jeg kan være sårende for venninnen din. Men ja, ut fra helheten du beskriver, virker hun litt barnslig i oppførselen. 

• Liker 4
Skrevet

Fjortisoppførsel hos dere begge. Hvorfor i alle dager fikk du for deg at det var nødvendig å f0rtelle en venninne at du ikke synes typen hennes er kjekk? Det er sånt man kan tillate seg å si når bruddet er et faktum og man er 100% sikker på at de ikke kommer sammen igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, hind skrev:

Fjortisoppførsel hos dere begge. Hvorfor i alle dager fikk du for deg at det var nødvendig å f0rtelle en venninne at du ikke synes typen hennes er kjekk? Det er sånt man kan tillate seg å si når bruddet er et faktum og man er 100% sikker på at de ikke kommer sammen igjen. 

Jeg sa det fordi hun hele tiden sendte meg lange meldinger når jeg hadde vært på besøk hos henne og hun hadde typen sin der. Fordi hun hele tiden trodde jeg prøvde meg på han når jeg egentlig bare snakket vanlig med han. Trodde at hvis jeg sa det så ville hun slutte med å tro at jeg hadde interesse for han og prøvde meg på han. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjalu. Hvis du skulle være sjalu på typen til venninna di, ville dette innebære at du var heit på venninna di.

Hvis venninna di tror du flørter med typen hennes, og hun misliker det, er hun sjalu. Hvis hun vil at du skal ha lyst på typen hennes, vil hun at du skal være sjalu på henne.

Anonymkode: 46f15...fba

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa det fordi hun hele tiden sendte meg lange meldinger når jeg hadde vært på besøk hos henne og hun hadde typen sin der. Fordi hun hele tiden trodde jeg prøvde meg på han når jeg egentlig bare snakket vanlig med han. Trodde at hvis jeg sa det så ville hun slutte med å tro at jeg hadde interesse for han og prøvde meg på han. 

Hun er usikker.

Hun overtolker deg.

Du skulle heller bare ha avvist spørsmålet istedenfor å skrive at han var stygg. 

Skrevet

Du burde sagt at du ikke er intressert i typen hennes, at hun trenger ikke bli sjalu og sur for ikke noe og oppføre seg så dramatisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som venninna mi vil at jeg skal være sjalu på typen hennes. Hun tror jeg prøver meg bare jeg sier hei til han, og blir sur. Men så sa jeg at han er ikke min type, jeg syns ikke han er kjekk engang (var kanskje litt stygt av meg å si, men det var min ærlige mening) Da ble hun også sur. Da sa hun, så du syns ikke typen min er kjekk, utrolig dårlig av deg og frekt, men jeg har vel lov å ikke syns det. Kan det være hun vil jeg skal være sjalu for da blir det mer spesielt for henne? Eller bare såret for di jeg ikke syns han er kjekk? Tror ikke Dette er normal oppførsel. Fjortis oppførsel av henne. 

Minner meg om noe. Har en venninne som har type som er så lite attraktiv (i mine øyne), men hun tror han er født for å tilfredsstille alle kvinners behov (skjønner ikke hva hun ser i han) men har aldri opplevd henne som sjalu da. Og nei finnes ikke sjalu på dem. Det er nesten så fyren gjør meg kvalm. Og hvis de har det bra sammen er ingenting bedre enn det. 

Anonymkode: e7f22...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Hun er usikker.

Hun overtolker deg.

Du skulle heller bare ha avvist spørsmålet istedenfor å skrive at han var stygg. 

Hun kunne kanskje brukt et annet ord enn stygg da, men heller sagt at han ikke var hennes type og ingen bekymring ang at noen har noen interesse. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne kanskje brukt et annet ord enn stygg da, men heller sagt at han ikke var hennes type og ingen bekymring ang at noen har noen interesse. 

Sa ikke at han var stygg.

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa ikke at han var stygg.

Du sier jo det. Du pakker det bare inn. Tror hun oppfatter det sånn. Det tror jeg de fleste ville. 

AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo det. Du pakker det bare inn. Tror hun oppfatter det sånn. Det tror jeg de fleste ville. 

OK. Men jeg tror hun hadde klikka om jeg hadde sagt han var kjekk.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok at du sa det ts. Tipper det koka over for deg etter at ALT du gjorde var feil 😂 Fuck it, av og til må man bare gi gass 👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja nettopp ja. Skal ikke være lett. Sånn har jeg det også. Stygg er ikke et pent ord å bruke men syns vedkommende er mindre pen. Nei vet ikke altså :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...