Sofia Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Herregud så utrolig sexy Jack Bauer var i gårdagens episode.. holdt på å skli av stolen min jeg....
Gjest Benedikte Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Jeg syns ikke han var noe spesielt sexy, jeg da, men jeg må si at jeg likte episoden utrolig godt!!! Tror det må være en av de mest spennende episodene jeg har sett så langt... Syns derimot han mannen til hun Jack Bauer er forelska i og befridde (jeg er ikke så flink med navn, gitt.... :oops: ) var utrolig sexy!!! Han med britisk eller australsk aksent... Dette syns jeg bare er en knallbra serie!!! Jeg ble SÅ forbanna på han faren som leide en mann til å drepe sønnen sin, faren min (som ser serien sammen med meg...) måtte minne meg på at det ER bare TV... :oops: Mvh Benedikte
Gjest uri Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Herregud så utrolig sexy Jack Bauer var i gårdagens episode.. holdt på å skli av stolen min jeg.... Jupp! Tenkte akkuratt det samme :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Herregud så utrolig sexy Jack Bauer var i gårdagens episode.. holdt på å skli av stolen min jeg.... jepp, jeg tenkte også det Digg faktisk!
Gjest uri Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Hvor langt har tv2 kommet nå egentlig? På mandag var det den episoden da Jack reddet far og datter.
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 aha da må jeg vel begynne å følge med på tv snart igjen da! Har sett til nummer 11 eller 12 tror jeg ;---D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå