Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om noe man kan smøre/påføre på tuppene på neglene slik at de blir hvite? Har hørt om en krem eller en penn man har under neglen. Har noen her noen erfaring?

Skrevet

På parfymerier har de esker med hvit lakk og sjablonger

Hilsen Trille

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd hvit penn under neglene men det funket ikke. Bruker nå hvit neglelakk, det er ganske lett å legge uten sjablong. Over der bruker jeg et lag med en annen neglelakk, feks svak rosa eller beige. Over der igjen et strøk med blank lakk.

Blir kjempefint! :-)

Skrevet

Takker for svar :-) Det finnes ikke noe som bleker tuppene?

Gjest Cerise
Skrevet

Noen som har et fransk manikyrsett å anbefale forresten? Gjerne med en hvitt lakk til tuppen som ikke er så vanskelig å legge på :)

Skrevet

Jeg kjøpte et sånt sett for noen år siden fra Dior. Det var veldig OK. Det var tre små flasker med lakk i pakken - mener å huske at det var en hvit, en lys rosa og en blank.

Skrevet

:klø: Hvilken farge er det på negltuppene deres da? Mine er hvite av seg selv de...

Gjest Cerise
Skrevet
:klø: Hvilken farge er det på negltuppene deres da? Mine er hvite av seg selv de...

de er hvite mine også, men får en jevnere/sterkere hvitfarge med fransk manikyr:)

Skrevet

Har en hvit blyant fra ArtDeco som jeg syntes fungerer veldig bra. Men husk å væte tuppen,ellers skjer det ingenting!

Gjest Gjesta
Skrevet
Har prøvd hvit penn under neglene men det funket ikke. Bruker nå hvit neglelakk, det er ganske lett å legge uten sjablong. Over der bruker jeg et lag med en annen neglelakk, feks svak rosa eller beige. Over der igjen et strøk med blank lakk.

Blir kjempefint!  :-)

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. :wink:

Gjest Daniella_
Skrevet
Takker for svar  :-)  Det finnes ikke noe som bleker tuppene?

Depend har en "neglhvitener".

Det er gjennomsiktig væske som man lakker på neglene to ganger i uken. Funker faktisk.

Den bleker visstnok neglene på en måte...

Skrevet

De har et sett med blekende lakk, hvit lakk, sjablonger og topp lakk på H&M. Var faktisk veldig fornøyd med d:)

Gjest siri piri
Skrevet
De har et sett med blekende lakk' date=' hvit lakk, sjablonger og topp lakk på H&M. Var faktisk veldig fornøyd med d:)[/quote']

hmm..sjablonger?? finnes det også nå! :ler: Må innrømme jeg kan være ustø på labben med lakken, så kanskje jeg bare skal teste. er de greie å bruke eller vits i det hele tatt?

Gjest Cerise
Skrevet

dette lurer jeg også på.. men har hørt en eller annen plass at H&M sitt sett fikk bra i en eller annen test :) men ser ikke helt for meg at jeg skal klare dette her uten å grise, hehe, særlig når jeg skal lakke neglene på høyre hånden! (Komplisert,hehe) :o

Gjest Cerise
Skrevet
Har en hvit blyant fra ArtDeco som jeg syntes fungerer veldig bra. Men husk å væte tuppen' date='ellers skjer det ingenting![/quote']

ja,dette var jammen meg et bra tips... Har hatt min hvite blyant fra rimmel i et par år og har syns den er elendig, skjønner plutselig hvorfor nå ja... :oops: :D

Gjest siri piri
Skrevet

HAHA! tenkte akkurat det samme! den rimmel blyanten har jeg også...

Gjest Cerise
Skrevet
HAHA! tenkte akkurat det samme! den rimmel blyanten har jeg også...

hehe,bra det ikke bare er meg!! :hoho:

Skrevet

hmm..sjablonger?? finnes det også nå! :ler: Må innrømme jeg kan være ustø på labben med lakken, så kanskje jeg bare skal teste. er de greie å bruke eller vits i det hele tatt?

akkurat sjablongene syns jeg nesten det var verre å påføre med, men men...settet var iallefall bra:)

Gjest Cerise
Skrevet

akkurat sjablongene syns jeg nesten det var verre å påføre med, men men...settet var iallefall bra:)

får skrive det opp på lyst-på-listen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...