Twinkle Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Vet dere om noe man kan smøre/påføre på tuppene på neglene slik at de blir hvite? Har hørt om en krem eller en penn man har under neglen. Har noen her noen erfaring?
Mrs. K Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 På parfymerier har de esker med hvit lakk og sjablonger Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Har prøvd hvit penn under neglene men det funket ikke. Bruker nå hvit neglelakk, det er ganske lett å legge uten sjablong. Over der bruker jeg et lag med en annen neglelakk, feks svak rosa eller beige. Over der igjen et strøk med blank lakk. Blir kjempefint! :-)
Twinkle Skrevet 26. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2005 Takker for svar :-) Det finnes ikke noe som bleker tuppene?
Gjest Cerise Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Noen som har et fransk manikyrsett å anbefale forresten? Gjerne med en hvitt lakk til tuppen som ikke er så vanskelig å legge på
Lia Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Jeg kjøpte et sånt sett for noen år siden fra Dior. Det var veldig OK. Det var tre små flasker med lakk i pakken - mener å huske at det var en hvit, en lys rosa og en blank.
~sikka~ Skrevet 26. april 2005 #7 Skrevet 26. april 2005 :klø: Hvilken farge er det på negltuppene deres da? Mine er hvite av seg selv de...
Gjest Cerise Skrevet 26. april 2005 #8 Skrevet 26. april 2005 :klø: Hvilken farge er det på negltuppene deres da? Mine er hvite av seg selv de... de er hvite mine også, men får en jevnere/sterkere hvitfarge med fransk manikyr:)
LilleSol Skrevet 26. april 2005 #10 Skrevet 26. april 2005 Har en hvit blyant fra ArtDeco som jeg syntes fungerer veldig bra. Men husk å væte tuppen,ellers skjer det ingenting!
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Har prøvd hvit penn under neglene men det funket ikke. Bruker nå hvit neglelakk, det er ganske lett å legge uten sjablong. Over der bruker jeg et lag med en annen neglelakk, feks svak rosa eller beige. Over der igjen et strøk med blank lakk. Blir kjempefint! :-) Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv.
Gjest Daniella_ Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 Takker for svar :-) Det finnes ikke noe som bleker tuppene? Depend har en "neglhvitener". Det er gjennomsiktig væske som man lakker på neglene to ganger i uken. Funker faktisk. Den bleker visstnok neglene på en måte...
Heidipia:) Skrevet 26. april 2005 #13 Skrevet 26. april 2005 De har et sett med blekende lakk, hvit lakk, sjablonger og topp lakk på H&M. Var faktisk veldig fornøyd med d:)
Gjest siri piri Skrevet 27. april 2005 #14 Skrevet 27. april 2005 De har et sett med blekende lakk' date=' hvit lakk, sjablonger og topp lakk på H&M. Var faktisk veldig fornøyd med d:)[/quote'] hmm..sjablonger?? finnes det også nå! Må innrømme jeg kan være ustø på labben med lakken, så kanskje jeg bare skal teste. er de greie å bruke eller vits i det hele tatt?
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #15 Skrevet 27. april 2005 dette lurer jeg også på.. men har hørt en eller annen plass at H&M sitt sett fikk bra i en eller annen test men ser ikke helt for meg at jeg skal klare dette her uten å grise, hehe, særlig når jeg skal lakke neglene på høyre hånden! (Komplisert,hehe) :o
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #16 Skrevet 27. april 2005 Har en hvit blyant fra ArtDeco som jeg syntes fungerer veldig bra. Men husk å væte tuppen' date='ellers skjer det ingenting![/quote'] ja,dette var jammen meg et bra tips... Har hatt min hvite blyant fra rimmel i et par år og har syns den er elendig, skjønner plutselig hvorfor nå ja... :oops: :D
Gjest siri piri Skrevet 27. april 2005 #17 Skrevet 27. april 2005 HAHA! tenkte akkurat det samme! den rimmel blyanten har jeg også...
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #18 Skrevet 27. april 2005 HAHA! tenkte akkurat det samme! den rimmel blyanten har jeg også... hehe,bra det ikke bare er meg!!
Heidipia:) Skrevet 27. april 2005 #19 Skrevet 27. april 2005 hmm..sjablonger?? finnes det også nå! Må innrømme jeg kan være ustø på labben med lakken, så kanskje jeg bare skal teste. er de greie å bruke eller vits i det hele tatt? akkurat sjablongene syns jeg nesten det var verre å påføre med, men men...settet var iallefall bra:)
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #20 Skrevet 27. april 2005 akkurat sjablongene syns jeg nesten det var verre å påføre med, men men...settet var iallefall bra:) får skrive det opp på lyst-på-listen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå