Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har lyst til å blekke tenna. Noen som vet om en som er bra og billig. Og helst en som jeg kan kjøpe fysisk i en butikk og ikke online 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville  kjøpt hos tannlegen, samt å få tannlegen til å gi råd om hvor mange behandlinger du max bør ta. Mange har fått varige skader på tennene ved å bruke produkter som ikke er kjøpt hos tannlege og ved å ikke følge råd fra sin tannlege.

Anonymkode: 44d49...f85

• Liker 2
Skrevet (endret)

"Bra og billig" henger ofte ikke helt sammen. Når det gjelder dine egne tenner, midt i fjeset ditt som alle kan se og som du skal ha resten av livet, ville jeg prioritert noe annet enn "bra og billig". Legg listen høyt, gå til tannlegen og få noe av høy kvalitet, og et produkt som faktisk virker og ikke ødelegger.

Jeg bleket tennene hos tannlege i 2011, etter å ha sluttet og røyke et halvt år før. De var fine og hvite en kort stund, men så, av bare daglig inntak av mat og drikke, så mørknet de igjen i løpet av noen måneder bare. Nå ser de helt vanlige ut, og ikke sånn finhvite som de var da jeg kom ut fra tannlegekontoret. 

Det kan derfor virke som om tannbleking er noe man må regne med å gjøre på nytt flere ganger i løpet av livet uansett, og jeg vet ikke hvor bra dette er for emaljen.

Endret av Million
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...