AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Del Skrevet 19. mai 2019 Hei! Klarte å knuse baksiden av Iphone X, skjermen funker helt suverent og som før. Denne er knust: Kamerat har ingen skade, uberørt og funker som før. Er bare det rundt Apple-logoen. Dyrere enn forsiden å reparere? Anonymkode: 8f7ec...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 19. mai 2019 #2 Del Skrevet 19. mai 2019 Koster vel like mye som fronten tipper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Del Skrevet 19. mai 2019 1 minutt siden, tdm900 skrev: Koster vel like mye som fronten tipper jeg? Bør jeg egentlig fikse baksiden da? Kan vel bare putte deksel der bak? Alt funker jo. Anonymkode: 8f7ec...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #4 Del Skrevet 19. mai 2019 41 minutter siden, tdm900 skrev: Koster vel like mye som fronten tipper jeg? Men kan jeg lade telefonen nå? Baksiden er knust, men har vel ingen påvirking på batteriet? Anonymkode: 8f7ec...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå