AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Har hatt det veldig tøfft dette semesteret og ikke hengt med helt. Har ikke lest hele pensum men vært på fleste forelesning. Eksamen om noen dager og jeg gruer meg sånn, er alenemor og datteren min er stadig syk og hatt lite avlastning. Stryker jeg får jeg ny sjanse? Studerer på universitetet Anonymkode: 65e8a...8af
Brevkniven Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Hei! Leit å høre at dette semesteret har vært tøft! Stryker du på eksamen får du vanligvis mulighet til å ta en kontinuasjonseksamen ("konteeksamen"). Jeg er sikker på det står mye informasjon om reglene rundt eksamen på internettsiden til studiestedet ditt / faget du studerer. Jeg vet ikke hvilket universitet du studerer ved, men UiO skriver iallefall dette: Kontinuasjonseksamen Brukes ved en rekke vurderingsformer, men bare for vurderingstype avvikling. Er en mulighet enheten gir alle studenter som har strøket, trukket seg under eksamen eller er registrert med gyldig fravær til ordinær eksamen på emner der dette er opplyst om på emnesidene. Opprettes med egen kode KONT Studenter kan melde seg selv via Studentweb innenfor den perioden enheten har satt. Konteeksamen må avvikles innen henholdsvis 31. august for vårsemesteret og 31. januar for høstsemesteret. Samtidig har du tre dager til å samle tankene dine og hva med å gjøre det beste ut av det? Forbered deg så godt du kan og hvem vet, kanskje du står på eksamen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 1 minutt siden, Brevkniven said: Hei! Leit å høre at dette semesteret har vært tøft! Stryker du på eksamen får du vanligvis mulighet til å ta en kontinuasjonseksamen ("konteeksamen"). Jeg er sikker på det står mye informasjon om reglene rundt eksamen på internettsiden til studiestedet ditt / faget du studerer. Jeg vet ikke hvilket universitet du studerer ved, men UiO skriver iallefall dette: Kontinuasjonseksamen Brukes ved en rekke vurderingsformer, men bare for vurderingstype avvikling. Er en mulighet enheten gir alle studenter som har strøket, trukket seg under eksamen eller er registrert med gyldig fravær til ordinær eksamen på emner der dette er opplyst om på emnesidene. Opprettes med egen kode KONT Studenter kan melde seg selv via Studentweb innenfor den perioden enheten har satt. Konteeksamen må avvikles innen henholdsvis 31. august for vårsemesteret og 31. januar for høstsemesteret. Samtidig har du tre dager til å samle tankene dine og hva med å gjøre det beste ut av det? Forbered deg så godt du kan og hvem vet, kanskje du står på eksamen. Lykke til! Takk for svar jeg tenker å gjøre mitt beste. Men stryker jeg må jeg bare håpe jeg kan ta det på nytt Anonymkode: 65e8a...8af
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5 Skrevet 19. mai 2019 Det går nok fint! Du kan kanskje se på tidligere eksamensoppgaver, det pleier jeg å gjøre!😊 Lykke til! Anonymkode: 7b81c...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå