Gjest Rikke Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Er det noen som har kjøpt dette i Oslo i det siste? Jeg finner det ingen steder. Helst helt enkel og gjennomsiktig.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 Parfymeriet som heter Esthetique. Kostet femten kroner.
Snuppelure Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Bare et lite tips. Sløret sitter både bedre og penere om du dropper den kammen, og lar frisøren sy sløret fast i håroppsettingen. Jeg hadde langt slep og slør og det gikk helt fint med både nakke, rygg og humøret :-)
Nuwanda Skrevet 26. april 2005 #4 Skrevet 26. april 2005 Bare et lite tips. Sløret sitter både bedre og penere om du dropper den kammen, og lar frisøren sy sløret fast i håroppsettingen. Jeg hadde langt slep og slør og det gikk helt fint med både nakke, rygg og humøret :-) Okay, men tok du det da av utover kvelden, eller satt det på hele tiden? Har tenkt å ta av meg mitt, og ser for meg en fortvilet forlover som forsøker å ta det av uten å ødelegge frisyren min :-)
Gjest Rikke Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Men, hvis frisøren skal sy det fast, hva syr hun det fast i? Klønete formulert... :-? Med kam har man på en måte en "ende" på sløret. Snurper man det med en søm først, eller?
Snuppelure Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Nuwanda: Nei jeg tok ikke av sløret. Jeg hadde det på hele kvelden. Det er du nesten nødt til om det skal sys fast. Rikke: Min frisør lage en liten flette vanrett ingrodd- eller rasta-flette om du vil helt inne ved hodebunden. I den sydde han sløret. Så ble håret satt opp. Han sydde med en spesiell nål med bøy på tuppen slik at han ikke skulle stikke meg. Og ja det brettes og rynkes til den lengden og formen du skal ha det før det sys på. Sur fra der "snurpen" til kammen ellers hadde vært. Mulig jeg svarte vel klønete nå... ;-) Håper du forstod hva jeg mente. Frisøren din burde i allefall kunne dette. Det er ikke uanvlig at de syr i hår når det settes opp.
Vendelin Skrevet 26. april 2005 #7 Skrevet 26. april 2005 Etter det jeg har erfart så liker frisører å sette på sløret ved hjelp av "nåler". Det er også mye enklere å ta av til festen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå