Gå til innhold

Hvilken Eurovision-låt våknet du til i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et kjent fenomen når man hører en sang mange ganger er at man får den på hjernen. I går (og denne uka) har vi fått spilt mange sanger om igjen og om igjen. Så, hvilken av låtene våknet du til i dag? Hvilken sang nynnes det på?

Det første jeg hadde i hodet da jeg våknet var Sveits sitt bidrag. Sveits, douze points!

Anonymkode: 62375...d53

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe jeg våknet med Malta i hodet! 

La meg med Nederland i hodet, som var min favoritt. Men Malta lusket visst i underbevisstheten. 

Anonymkode: 9db65...d45

Skrevet

Husker ikke engang hvordan sangene var.

Skrevet

De første som opptrådte, var ikke det Malta? Jævlig låt. Nå har jeg et sammensurium av mange av låtene på hjernen :hoho: 

AnonymBruker
Skrevet

E lå le låi la. Så klart!

Anonymkode: 4e889...751

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig, husker ingen av låtene fra i går.

Amatørmessig freakshow, ikke noe annet. Var jo nesten ingen av sangene som hadde et tydelig refreng, alt var jo pregløst. Og fokuset var lys, kostymer og politikk.

Nei dette må vel være noe av det laveste nivået vi har hatt på sanger i eurovision noen gang. Husker jo ikke en dritt av hvordan noen av sangen var, minus Norge sin, fordi den har blitt spilt av så mye i radio at jeg faktisk husker noen bruddstykker. 

Men ingen av sangene i esc i år var slik at man husket sangen i etterkant. 

Merker jeg var helt likegyldig når poengene skulle deles ut i går, fordi jeg ikke klarte å komme på hvordan noen av melodiene var.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen..

Anonymkode: 2ca4d...ec8

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Italia, den går på repeat i hodet.. Huff og huff! :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Denne. :hjerte:

Anonymkode: 501c0...2d3

• Liker 2
Gjest Lexie Grey
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

De første som opptrådte, var ikke det Malta? Jævlig låt. Nå har jeg et sammensurium av mange av låtene på hjernen :hoho: 

Synes det hørtes ut som hun måtte drite på seg under fremføringen i går, ikke bra med andre ord 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Har en skikkelig medley i hodet her, trallala. Danmark, Nederland, Tsjekkia, Norge,Australia osv 

Syns det var mange gøye sanger i går jeg. En super utgave av grand prix det ble. og veldig spennende. ( Misslikte Sveriges bidrag)

En må forberede seg. Det nytter ikke henge med om en høre låtene bare i finalen. En må høre endel på de å forhånd. 

Anonymkode: 599a0...888

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg våkna med en eurovisionlåt på hjernen, men nei da. Jeg var på det lokale kjøpesenteret i går og de har elendig musikk i bakgrunnen, så her våkna jeg med hjernen full av 

Can you blow my whistle baby, whistle baby
Let me know
Girl I'm gonna show you how to do it
And we start real slow
You just put your lips together
And you come real close
Can you blow my whistle baby, whistle baby
Here we go

... og den er stuck. Jeg tror jeg blir gal. Jeg hadde til og med tatt Slovenias låt over denne. 

Anonymkode: e9d50...869

• Liker 1
Skrevet

Australia sin faktisk 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er min tråd skifter jeg glatt over til Madonna. Hva syns vi? Jeg ble helt satt ut av hvor dårlig hun sang! Dama kan fremdeles å lage show, men stemmen har sett sine beste dager. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Moondance skrev:

Italia, den går på repeat i hodet.. Huff og huff! :snurt:

Den har jeg heldigvis glemt, men husker at den var fæl. 

1 time siden, Moondance skrev:

Synes det hørtes ut som hun måtte drite på seg under fremføringen i går, ikke bra med andre ord 🤣

:hoho: 

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er min tråd skifter jeg glatt over til Madonna. Hva syns vi? Jeg ble helt satt ut av hvor dårlig hun sang! Dama kan fremdeles å lage show, men stemmen har sett sine beste dager. 

Madonna var ekstremt skuffende. Fy fader, så surt, falskt og dårlig! Jeg som hadde gledet meg sånn til henne og led meg gjennom hele det laaaange pauseshowet for å ikke risikere å gå glipp av henne. Jeg digget henne da jeg var liten, men hører ikke på henne lenger nå.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde hun bevisst hadde endret arrangementet på "like å prayer" til å bli atonal,  jeg tenkte ikke engang på at en så etablert artist kunne synge så falskt. 

Anonymkode: 54a44...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...