AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Hjelp! Jeg tok microblading for en uke siden. Skorpen begynner å falle av nå, og det ser ut som all fargen faller av sammen med skorpen. Kan så vidt se antydning til farge, men vil si at omtrent 95 % av fargen faller av med skorpen. Er det andre som har opplevd det? 😱 Anonymkode: fdd08...d49
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Det er vanlig. Er derfor mange steder tilbyr gratis touch up etter noen uker. Anonymkode: af929...131
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig. Er derfor mange steder tilbyr gratis touch up etter noen uker. Anonymkode: af929...131 OK, så det er vanlig at nesten alt forsvinner med en gang skorpen detter av? Håper det sitter bedre med touch up! Det jeg tok det må jeg vente i 6 uker med touch up. Jeg har nesten ikke bryn, og er så ubeskrivelig lei av å tegne opp bryn hver eneste dag 😫 nesten på gråten nå, føler jeg bare har kastet penger ut av vinduet. Anonymkode: fdd08...d49
Guppy88 Skrevet 19. mai 2019 #4 Skrevet 19. mai 2019 Hva i all verden er det dere gjør med dere selv, som fører til skorper????? Det er ikke snakk om sårskorper, vel? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5 Skrevet 19. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: OK, så det er vanlig at nesten alt forsvinner med en gang skorpen detter av? Håper det sitter bedre med touch up! Det jeg tok det må jeg vente i 6 uker med touch up. Jeg har nesten ikke bryn, og er så ubeskrivelig lei av å tegne opp bryn hver eneste dag 😫 nesten på gråten nå, føler jeg bare har kastet penger ut av vinduet. Anonymkode: fdd08...d49 Kontakt de som gjorde det og forklar situasjonen, regner med du har rettigheter som kunde på dette området som alle andre områder. Anonymkode: 23df2...811
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #6 Skrevet 19. mai 2019 10 minutter siden, Guppy88 skrev: Hva i all verden er det dere gjør med dere selv, som fører til skorper????? Det er ikke snakk om sårskorper, vel? 🙄 nei det er selvfølgelig brødskorper jeg har klistret på øyebryna... Anonymkode: fdd08...d49 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #7 Skrevet 19. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt de som gjorde det og forklar situasjonen, regner med du har rettigheter som kunde på dette området som alle andre områder. Anonymkode: 23df2...811 Det stod i kontrakten jeg skrev at noen få ikke får noe effekt, at fargen ikke fester seg. Er redd jeg er en av den 1% dette skjer med. Hadde derfor håpet at noen andre hadde opplevd dette, men likevel endt opp med et bra resultat til slutt. Anonymkode: fdd08...d49
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #8 Skrevet 19. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp! Jeg tok microblading for en uke siden. Skorpen begynner å falle av nå, og det ser ut som all fargen faller av sammen med skorpen. Kan så vidt se antydning til farge, men vil si at omtrent 95 % av fargen faller av med skorpen. Er det andre som har opplevd det? 😱 Anonymkode: fdd08...d49 Dette er vanlig tror jeg? De fleste behandlere har en oppfølgingstime inkludert i prisen, 3-4 uker etter første microblading når sårene er helt grodd. Det varierer fra person til person hvor mye av fargen som forsvinner, men de aller fleste må ha etterfyll etter første microblading. Anonymkode: c2fe8...e40
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #9 Skrevet 19. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er vanlig tror jeg? De fleste behandlere har en oppfølgingstime inkludert i prisen, 3-4 uker etter første microblading når sårene er helt grodd. Det varierer fra person til person hvor mye av fargen som forsvinner, men de aller fleste må ha etterfyll etter første microblading. Anonymkode: c2fe8...e40 Jeg får ikke fylt på før etter 6 uker, og da er jeg allerede på ferie. Men jeg skal høre med salongen om de kan gjøre det tidligere i og med at så mye farge forsvinner med skorpen. Håper på at fargen blir sterkere av seg selv når huden heler, men det er kanskje ulogisk å håpe på?! Kanskje det lønner seg å ta med skyggelegging? Anonymkode: fdd08...d49
Sirah Skrevet 19. mai 2019 #10 Skrevet 19. mai 2019 Det er helt normalt. Nesten all fargen forsvinner første gangen. Slapp av TS
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #11 Skrevet 19. mai 2019 Akkurat nå, Sirah skrev: Det er helt normalt. Nesten all fargen forsvinner første gangen. Slapp av TS Takk🌸 da satser jeg på at det blir bra til slutt! Har utsatt det sååå lenge nå siden jeg har gruet meg til smerten. Er jo bare så typisk at når jeg endelig tør så funker det ikke 😂 (var forresten ikke vondt i det hele tatt). Anonymkode: fdd08...d49
Sirah Skrevet 19. mai 2019 #12 Skrevet 19. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk🌸 da satser jeg på at det blir bra til slutt! Har utsatt det sååå lenge nå siden jeg har gruet meg til smerten. Er jo bare så typisk at når jeg endelig tør så funker det ikke 😂 (var forresten ikke vondt i det hele tatt). Anonymkode: fdd08...d49 Det blir nok veldig bra Jeg har microshading og så først ut som en dragqueen en stund pga skorpene. Når de falt av kunne du knapt se antydning til farge 😢 Etter å ha fylt på derimot ble det veldig fint Hun jeg gjorde det hos tror jeg fortalte 5-6 ganger at nesten all fargen forsvant, tror hun var rimelig lei av å få telefoner i etterkant 😂 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #13 Skrevet 19. mai 2019 Akkurat nå, Sirah skrev: Det blir nok veldig bra Jeg har microshading og så først ut som en dragqueen en stund pga skorpene. Når de falt av kunne du knapt se antydning til farge 😢 Etter å ha fylt på derimot ble det veldig fint Hun jeg gjorde det hos tror jeg fortalte 5-6 ganger at nesten all fargen forsvant, tror hun var rimelig lei av å få telefoner i etterkant 😂 Da går jeg på igjen med godt mot😊 er du fornøyd med shadingen? Ser det like naturlig ut som kun hårstrå? Anonymkode: fdd08...d49
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #14 Skrevet 19. mai 2019 29 minutter siden, Guppy88 skrev: Hva i all verden er det dere gjør med dere selv, som fører til skorper????? Det er ikke snakk om sårskorper, vel? Er vel akkurat samme type skorper som ved vanlig tatovering. Anonymkode: 0ec11...22c 3
Guppy88 Skrevet 19. mai 2019 #15 Skrevet 19. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄 nei det er selvfølgelig brødskorper jeg har klistret på øyebryna... Anonymkode: fdd08...d49 Artig ironi. For å forklare, ville jeg vise vantro da jeg spurte om det var sårskorper. Har aldri hørt om microblading, men hvis folk snitter opp seg selv for å få øyenbrynsfarge.... fy fader for en sjuk verden. Og det høres ut som at dette er vanlig? 1
Sirah Skrevet 19. mai 2019 #16 Skrevet 19. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da går jeg på igjen med godt mot😊 er du fornøyd med shadingen? Ser det like naturlig ut som kun hårstrå? Anonymkode: fdd08...d49 Ja gjør det Ja, jeg er veldig fornøyd Folk blir overrasket når jeg sier at de er "fake". Men for meg var det veldig viktig at de fulgte min egen brynform og at det ikke ble for voldsomt. Jeg gjorde det av samme grunn som deg: Har veldig lyse hår og drittlei av å tegne bryn Det eneste jeg angrer på er kanskje at jeg skulle tatt de en halv tone mørkere. Var livredd for at det skulle bli for mørkt. Så om jeg skal på fest eller pynte meg skikkelig så tegner jeg de fremdeles opp så de blir litt mer markert. Men i hverdagen er jeg superfornøyd
Sirah Skrevet 19. mai 2019 #17 Skrevet 19. mai 2019 1 minutt siden, Guppy88 skrev: Artig ironi. For å forklare, ville jeg vise vantro da jeg spurte om det var sårskorper. Har aldri hørt om microblading, men hvis folk snitter opp seg selv for å få øyenbrynsfarge.... fy fader for en sjuk verden. Og det høres ut som at dette er vanlig? Å tatovere øyebryn har man gjort i alle år. Microblading er bare en ny teknikk som ser mer naturlig ut enn de rette strekene som blir lilla med åra folk tok tidligere. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #18 Skrevet 19. mai 2019 2 minutter siden, Sirah skrev: Ja gjør det Ja, jeg er veldig fornøyd Folk blir overrasket når jeg sier at de er "fake". Men for meg var det veldig viktig at de fulgte min egen brynform og at det ikke ble for voldsomt. Jeg gjorde det av samme grunn som deg: Har veldig lyse hår og drittlei av å tegne bryn Det eneste jeg angrer på er kanskje at jeg skulle tatt de en halv tone mørkere. Var livredd for at det skulle bli for mørkt. Så om jeg skal på fest eller pynte meg skikkelig så tegner jeg de fremdeles opp så de blir litt mer markert. Men i hverdagen er jeg superfornøyd Herlig! Skal ta det opp ned behandleren. Håper ikke det er for sent å ta det på behandling nr 2😊 Anonymkode: fdd08...d49
Sirah Skrevet 19. mai 2019 #19 Skrevet 19. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herlig! Skal ta det opp ned behandleren. Håper ikke det er for sent å ta det på behandling nr 2😊 Anonymkode: fdd08...d49 Gjør det Aner ikke hvordan det er å blande de teknikkene, men det vet jo sikkert hun 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #20 Skrevet 19. mai 2019 4 minutter siden, Guppy88 skrev: Artig ironi. For å forklare, ville jeg vise vantro da jeg spurte om det var sårskorper. Har aldri hørt om microblading, men hvis folk snitter opp seg selv for å få øyenbrynsfarge.... fy fader for en sjuk verden. Og det høres ut som at dette er vanlig? Skal svare deg seriøst. Det er vanlig å ikke sette pris på hva man har, og de de fleste tar ting for gitt. Som for eksempel det å ha øyebryn. Før oss som har ihjelplukkede bryn som ikke vokser ut er det er sabla strev. Jeg må bruke 10-12 minutter hver eneste dag på å tegne opp bryn, og det er ikke enkelt å få til et pent resultat. Nå som jeg har fått barn så har jeg andre ting å prioritere! Og så er det sikkert mange som tenker st det er overfladisk problem... men jeg ser direkte alvorlig syk ut om jeg ikke sminker på meg øyebryn hver dag. Det å slippe å styre med dette hver eneste dag vil være en befrielse! Men selvfølgelig, det er lett å dømme andre sine valg, når man selv tar for gitt noe som andre ikke har. Du kan jo vokse bort dine egne bryn i en periode, og så ser du selv hva det gjør med selvfølelsen og utseendet ditt. Anonymkode: fdd08...d49 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå