Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye bruker du på garn og strikkeutstyr sånn ca i året?:tekola:

Anonymkode: a7d09...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

6-700 i året kanskje. Strikker gsnske seint så blir ikke så masse.

Anonymkode: 145b2...a69

Skrevet

Det avhenger selvfølgelig av hva jeg strikker, men det blir nok for en tusenlapp eller to. :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen tusen (på garn, når det gjelder strikkeutstyr er jeg godt dekket, der kjøper jeg lite). Blir sponset med en del garn, også. Strikker MYE. 

Anonymkode: c9f97...96f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt. I fjor brukte jeg vel rundt 2000. Tre garnpakker til gensere pluss småprosjekter. 

Hittil i år har jeg brukt nærmere 2000, men har betalt bare 700 Ish takket være tilbud osv. Ei venninne venter barn så jeg har fått dilla på å strikke småtøy 😍

Anonymkode: b2207...93a

Skrevet

Strikker ikke mye i forhold til mange, men jeg bruker nok rundt 4- 5000 kr i året. Fint garn er dyrt og jeg handler kun i butikk. Til utstyr som du sier, så har jeg kjøpt nye strikkepinner i tre etter hvert som jeg har kjøpt garn. En genser til min voksne datter kan fort komme på 6-800 kr eller mer. Sist hadde butikken min 35% avslag på garnet, så da sparte jeg mye penger på neste prosjekt. Strikker stort sett jakker, gensere og luer.

• Liker 1
Skrevet

Oi... det har jeg egentlig ikke lyst til å tenke på.... 
Strikker MYE og en genser kommer jo fort opp i tusenlappen i garn. Med tanke på at det fort blir en genser i måneden så blir det visst masse penger, ja....

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig ikke lyst til å regne så mye på det... men jeg strikker mye, har dilla på garn, og det er hobbyen min da.....

(prøver å rettferdiggjøre forbruket her nå😂)

Kjapt regnet 8-9000 i året tenker jeg. 🙄

• Liker 1
Skrevet

Tipper det går ca 2-3000 i året.  Blir til garn da, har det meste av utstyr.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...