Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har en 3 åring som går selv når vi er ute eller sitter i vogn. Men hjemme hvis hun er trøtt og hvis hun gråter av en eller annen grunn så vil hun bli bært. Ofte vil hun sove også på skulderen min.

Når sluttet dere å bære barna deres?

Anonymkode: 333fb...2a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bærer i bæresjal frem til ca fire år, hvertfall i korte etapper og spesielt ved sykdom. 

Anonymkode: 5e82f...4fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bar store deler av barnetoge f.eks, og ho fylle 4 i august 😅

Anonymkode: ec4c3...43b

AnonymBruker
Skrevet

Bærer treåringen mye da han er typen som løper rett ut i veien om han får sjansen.

Anonymkode: 6678b...6f0

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Her løftes han så mye han ønsker om han er trist. Ute kan jeg bære korte distanser da han synes det er mer kos enn nødvendig. Høyt opp og se verden fra mammas synsvinkel. Men er han sliten så er det trille som gjelder og det vet han. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noen fasit på dette. Bær så lenge du klarer vekten til barnet og så lenge det er kos for deg og barnet. Jeg elsker å bære mi på 3,5 år av og til hvis hun er syk/trøtt da jeg opplever en nærhet og kos mellom oss 💗 ville aldri brydd meg om hva andre synes/tror

Anonymkode: 4a793...14f

AnonymBruker
Skrevet

Bærer av og til seksåringen min også jeg og hva jeg ser fra venner er ikke det uvanlig. Bærer når hun er lei seg eller veldig sliten eller  når jeg vil ha henne i dusjen eller til tannpussen kjappt. 

Anonymkode: ce92b...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å bære barna mine så lenge jeg kan, og så lenge de vil :) Bare koslig i perioder. Selv når et barn på 6-7 år er pjusk og sår, så er det godt å få komme opp i mammas eller pappas armer :hjerte: 

Anonymkode: 8b2ab...916

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg har en 3 åring som går selv når vi er ute eller sitter i vogn. Men hjemme hvis hun er trøtt og hvis hun gråter av en eller annen grunn så vil hun bli bært. Ofte vil hun sove også på skulderen min.

Når sluttet dere å bære barna deres?

Anonymkode: 333fb...2a6

Jobber med treåringer i bhg, og bærer de rett som det er. De vil opp og ha kos, trøst osv. 

Anonymkode: 130fa...7e9

• Liker 1
Skrevet

Jeg bærer min 6-åring ''hele tiden'', jeg. Hun er over gjennomsnittet kosete, og det er en del av den nærheten hun trenger. Noen synes sikkert jeg bærer henne for mye, men det driter jeg en lang i. Hun får kos, jeg får kos = vinn, vinn. Det tar tidsnok slutt for å si det sånn. 

Skrevet

Jeg bar min da 10 åring til og fra legekontoret men det var fordi han har så syk at han klarte ikke gå. Da hadde jeg ikke bært han på mange år. En 3 åring vil nok ha behov for litt hvile på lengre turer men da vil jeg bruke sele, meis eller vogn. Jeg kommer ikke til å bære min yngste i tide og utide når han blir større, han er allerede bra tung å gå å bære på flere timer i døgnet 😳 men det er jo det det går på, at det blir for tungt.. Han kan få sitte fanget så lenge han vil 😊 

Skrevet

Jeg syntes du skal bære så mye du føler for når det gir barnet kos og trøst. Det er mer problematisk om man bærer et barn for at det skal slippe å gå selv. 

Skrevet

Jeg bærer mye. Store på 7 bærer jeg ikke ute. Men det er fordi jeg er ikke sterk nok. Hjemme er det fang og bæres. Lille bæres ikke mye ute. Men det er fordi er tung. Hjemme bæres det og løftes det mye. Både for å tøyse og for å trøste. 

Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker om dette. Kos og nærhet er viktigere. Men har nok en balanse. Kan ikke la det gå på helsa løs 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...