AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Hei, Har begynt å kikke etter et leketøy som "kan gjøre jobben for meg" 😉 finner noe som kalles auto stor som er relativt kostbart. Dette er en fleshlight som roterer og beveger seg opp og ned av seg selv opptil 3 ggr pr sekund. Jeg er av typen som trenger riktig stilling og god tid for å komme. Kan gjerne runke mellom 15 og 90 min før jeg kommer selv. Sjelden raskere enn 30 min. Samboere har aldri klart det dessverre 😑 Tar gjerne imot tips til gode leketøy, for slike som meg. Fruen klarer ikke mer enn 1 orgasme per runde, og den kommer etter 60 sek slikk eller 1-3 min penetrering. Leter derfor etter noe som kan gi litt mer variasjoner til min avslutning, alene eller sammen 😀👍 Anonymkode: 612b0...301
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Har begynt å kikke etter et leketøy som "kan gjøre jobben for meg" 😉 finner noe som kalles auto stor som er relativt kostbart. Dette er en fleshlight som roterer og beveger seg opp og ned av seg selv opptil 3 ggr pr sekund. Jeg er av typen som trenger riktig stilling og god tid for å komme. Kan gjerne runke mellom 15 og 90 min før jeg kommer selv. Sjelden raskere enn 30 min. Samboere har aldri klart det dessverre 😑 Tar gjerne imot tips til gode leketøy, for slike som meg. Fruen klarer ikke mer enn 1 orgasme per runde, og den kommer etter 60 sek slikk eller 1-3 min penetrering. Leter derfor etter noe som kan gi litt mer variasjoner til min avslutning, alene eller sammen 😀👍 Anonymkode: 612b0...301 3 person? Anonymkode: eee34...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå