AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Hei! Vet noen hvor jeg kan se Downton Abbey nå? Det ligger ikke på NRK, Netflix, HBO eller iTunes... Anonymkode: 58a25...2bc
SPOCA Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 (endret) I følge Streamingguiden er ikke serien tilgjengelig på noen av dsse tjenestene. Jeg ser serien på dvd rett og slett. Det er en grunn til at jeg ikke har kvittet meg med dvd-samlingen min. Endret 18. mai 2019 av SPOCA 1
Emma Belikova Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 (endret) 3 minutter siden, SPOCA skrev: I følge Streamingguiden er ikke serien tilgjengelig på noen av dsse tjeneste. Jeg ser serien på dvd rett og slett. Det er en grunn til at jeg ikke har kvittet meg med dvd-samlingen min. Samme her. Har den på DVD. Er så glad i den serien! Den ligger på Canal digital sin serieguide, men det koster 15 kroner for en episode. Med 6 sesonger blir det veldig dyrt. De har DVD-samlingen på platekompaniet.no Endret 18. mai 2019 av Emma Belikova
SPOCA Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, Emma Belikova skrev: Samme her. Har den på DVD. Er så glad i den serien! Den ligger på Canal digital sin serieguide, men det koster 15 kroner for en episode. Med 6 sesonger blir det veldig dyrt. De har DVD-samlingen på platekompaniet.no Eventuelt har de den for hundre kroner billigere på Amazon.co.uk (hvor jeg kjøpte den nylig, fordi jeg også ønsket meg samleboksen i tillegg til de individuelle dvd'ene, men så er jeg litt smågal også, haha). 1
blåtimen Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Den ligger på Amazon Prime Video. Det koster kun 29kr/måneden de første seks månedene
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 16 minutter siden, blåtimen skrev: Den ligger på Amazon Prime Video. Det koster kun 29kr/måneden de første seks månedene Norsk tekst? Anonymkode: 8c839...aa9
mimz Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 Downton abbey sendes på Dr1 ca kl 17 man-fre. Har kommet til sesong 2 som snart er ferdig, kun julespesialen igjen som sendes mandag og tirsdag. Men er jo 4 sesonger til om Dr1 sender alle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå