AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 jeg betalte en overnatting til ca 1400, men ble plutselig usikker på om jeg vil likevel. er så deprimert. Det står at jeg betalte 10% av prisen etter bookingen er gjennomført, og restbeløpet 2 døgn før ankomst. Så star det at bestillingen ikke kan refunderes, men at hvis jeg avbestiller før 2 døgn før så er avbestillingsgebyr 10% av prisen. Så betyr dette at jeg får igjen beløpet dersom jeg avbestiller før dersom jeg betaler avbestillingsgebyret? Anonymkode: a2fa2...2d7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Du har bare betalt 10% av beløpet, så hvorfor skal du betale 10% til for å få tilbake de 10% du har betalt? Jeg tolker det som at du kan avbestille inntil to dager før uten å betale noe mer, men du får ikke tilbake de 10 prosentene du har betalt. Anonymkode: c5e1e...ff9 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #4 Skrevet 19. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Du har bare betalt 10% av beløpet, så hvorfor skal du betale 10% til for å få tilbake de 10% du har betalt? Jeg tolker det som at du kan avbestille inntil to dager før uten å betale noe mer, men du får ikke tilbake de 10 prosentene du har betalt. Anonymkode: c5e1e...ff9 Dette Anonymkode: 72ade...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå