Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nå til min fortvilelse at FINN småjobber er borte. Hvor henvender man seg for arbeid av mindre størrelse? Snakker da om arbeid hjemme som ikke er av stor størrelse, men akkurat tidkrevende/komplisert nok til å utføre det selv.

Det er selvsagt mittanbud, men det er ofte for litt større prosjekter. Jeg har dårlig erfaring med å ansette håndverkerfirma for flere mindre jobber, da de ofte tar en høy pris og kan la "smårask" stå igjen. Det virker som de er mest interessert i større og mer innbringende arbeid.

Finnes det andre kanaler?

Anonymkode: 15477...1fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som har laget Facebook-gruppe for småjobber nå, søk på småjobber og din by eller ditt fylke :)

Forferdelig dumt de avslutter småjobber 😕

Anonymkode: a6662...904

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som har laget Facebook-gruppe for småjobber nå, søk på småjobber og din by eller ditt fylke :)

Forferdelig dumt de avslutter småjobber 😕

Anonymkode: a6662...904

Det opplegget med "småjobber" hos Finn.no var jo helt elendig! 

Man var vel nødt til å betale Finn.no for å i det hele tatt få muligheten til å kontakte de som har lagt ut jobbene! Men selv om man betaler for denne mulighetenså har man overhodet ingen garanti for at man faktisk får jobben. Så man går faktisk med TAP da... 

Anonymkode: 3b798...bc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avhengig av alder, så dirtychatting. Du tjener x antall kroner pr sendte melding.

Anonymkode: 62238...ca2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk https://luado.no/ 

Det er rimelig, du får alltid kvittering og alle håndtverkere er sjekket av Luado på forhånd. Dette er den desidert beste tjenesten for småjobber i Oslo.

Anonymkode: a2ed6...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...