Gå til innhold

Er Guess helt ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veske fra Guess, som kostet ca.1500. Liker å ha litt halvdyre merkevesker. Nå er jeg imidlertid litt i tvil om dette merket er helt ut og blir ansett som harry? Vet at Michael Kors f.eks blir ansett som veldig harry av mange.

Hva tenker dere?  

Anonymkode: 7fb37...c2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Men har en liten veske fra guess som jeg fant igjen og syntes plutselig den var så stygg. 

Anonymkode: 7399a...80d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Michael Kors (den der jet-set-vesken som «alle» hadde en stund). Vet at mange har lagt merket for hat, men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Vesken er kjempepraktisk og jeg liker den godt. Kommer ikke til å slutte å bruke den bare fordi «noen» har bestemt at den ikke er bra nok lenger. Dårlig for både lommeboka og miljøet, hvis man bare skal ha noe i noen få år, før det må byttes ut i neste hype. 

Synes det er like dumt med folk som bruker noe bare på grunn av at det er et populært merke, som folk som dropper å bruke noe fordi det er feil merke. Hva som er kult og hva som er harry endrer seg fort... 

Liker du vesken, TS? Da synes jeg du skal bruke den. Uansett hva man har, så vil noen synes det er fint og noen vil mislike det. Og de fleste tenker ikke så mye på hva andre går med, tror jeg! 

Anonymkode: 847bf...57c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er så enig med deg over, det spiller da ingen rolle om noen synes veska mi er "ut, harry, el.l"   Kjøp det du liker selv :) 

Anonymkode: c0090...d7c

• Liker 1
Skrevet

Guess har aldri vært min greie. For mye glitter og bling. Trodde egentlig aldri Merket har vært helt «inn» i Norge? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke glitter og bling på min veske, men jeg syns den ser mye billigere ut enn den er. Materialet gjenspeiler på en måte ikke prisen, syns jeg. Jeg har en annen veske fra et annet merke i samme prisklasse, og den er ekte skinn og ser flott ut. Jeg er veldig usikker på om jeg faktisk syns Guess-vesken min er fin, det var litt derfor jeg var ute etter å høre hva slags meninger folk har om Guess, for det kan kanskje tippe min mening i én retning.

Ts

Anonymkode: 7fb37...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Har Guess noen gang vært inn? 

Jeg dømmer stort sett ting ut fra hvordan de ser ut, ikke etter hvilket merke det er...

Anonymkode: a06ea...b8f

• Liker 1
Skrevet

Enig. Aldri vært fan av guess jeg heller, men lagt merke til folk som kjøper fake i syden🙄 Ikke min smak akkurat.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...