Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva slags foundation bruker du? Jeg trodde jeg hadde fet/normal hud men merker at den egentlig er tørr, spesielt da rundt og opp på nesen så sminken legger seg kjempestygt! Bruker fuktighetskrem og alt men ingenting funker så nå trenger jeg tips til en god foundation for slik hud :)

Endret av Zidji
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Zidji skrev:

Hva slags foundation bruker du? Jeg trodde jeg hadde fet/normal hud men merker at den egentlig er tørr, spesielt da rundt og opp på nesen så sminken legger seg kjempestygt! Bruker fuktigskrem og alt men ingenting funker så nå trenger jeg tips til en god foundation for slik hud :)

Altså jeg tror jeg har tørr hud i alle fall. og Mac sin studio sculpt er den eneste jeg har prøvd jeg får til å sitte fint. Sklir litt av nesa eneste, der er visst huden fetere, så bruker litt pudder der. 

Har prøvd dyrere merker og billigere, men MAC sin funker best hittil. 

Anonymkode: 3ba83...280

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg tror jeg har tørr hud i alle fall. og Mac sin studio sculpt er den eneste jeg har prøvd jeg får til å sitte fint. Sklir litt av nesa eneste, der er visst huden fetere, så bruker litt pudder der. 

Har prøvd dyrere merker og billigere, men MAC sin funker best hittil. 

Takk! Leste på den og den virker lovende! 😄 Skal testes!

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Zidji skrev:

Takk! Leste på den og den virker lovende! 😄 Skal testes!

Prøv den 👍 En annen som funket greit til min hud var Estee lauder double wear all Day glow bbcream. Den dekker ikke like godt bare. Og syns Mac sin sitter bedre, men denne er nest best av de jeg har prøvd. Tror kanskje denne er litt dyrere. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv den 👍 En annen som funket greit til min hud var Estee lauder double wear all Day glow bbcream. Den dekker ikke like godt bare. Og syns Mac sin sitter bedre, men denne er nest best av de jeg har prøvd. Tror kanskje denne er litt dyrere. 

Da var Mac kjøpt! 😄 gleder meg til å prøve!! Viss den ikke funker tester jeg ut den andre anbefalingen din. Takk!!

AnonymBruker
Skrevet

For meg hjalp det med eb fuktighetsgivende primer til å ha under foundation.

Anonymkode: 1e0ab...0e5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Zidji skrev:

Da var Mac kjøpt! 😄 gleder meg til å prøve!! Viss den ikke funker tester jeg ut den andre anbefalingen din. Takk!!

Håper du liker Mac sin. Si gjerne i fra om den funket. Eller om du finner en som funker! 

Skrevet

Loreal True Match.

AnonymBruker
Skrevet

It cosmetics CC cream. Dekker godt, ser naturlig ut, solfaktor 50!! Veldig bra til tørr hud. 

Anonymkode: 4bd82...f1c

Skrevet

Har veldig tørr hud, flasser fort rundt nesevinger blant annet. Eneste som funker på meg er Max factor sin miracle touch. Den kommer i et rundt skrin og ser ut som pudder utenfra, men smelter til foundation på huden. 

😊

AnonymBruker
Skrevet

Lumene oil free matte foundation. Har mye tørr hud og denne funker på meg.

Anonymkode: a1d33...16c

Skrevet

Ole Henriksen Banana Primer med enten Nars Sheer Glow, Armani Luminous Silk, Bobbi Brown Skin Foundation eller YSL Touche Eclate. Hvis du ikke vil ha altfor høy dekk anbefaler jeg Nars Tinted Moisturizer eller Laura Mercier Tinted Moisturizer. Sistnevnte finnes i matt, normal og glowy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...