Zidji Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 (endret) Hva slags foundation bruker du? Jeg trodde jeg hadde fet/normal hud men merker at den egentlig er tørr, spesielt da rundt og opp på nesen så sminken legger seg kjempestygt! Bruker fuktighetskrem og alt men ingenting funker så nå trenger jeg tips til en god foundation for slik hud Endret 18. mai 2019 av Zidji
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, Zidji skrev: Hva slags foundation bruker du? Jeg trodde jeg hadde fet/normal hud men merker at den egentlig er tørr, spesielt da rundt og opp på nesen så sminken legger seg kjempestygt! Bruker fuktigskrem og alt men ingenting funker så nå trenger jeg tips til en god foundation for slik hud Altså jeg tror jeg har tørr hud i alle fall. og Mac sin studio sculpt er den eneste jeg har prøvd jeg får til å sitte fint. Sklir litt av nesa eneste, der er visst huden fetere, så bruker litt pudder der. Har prøvd dyrere merker og billigere, men MAC sin funker best hittil. Anonymkode: 3ba83...280
Zidji Skrevet 18. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg tror jeg har tørr hud i alle fall. og Mac sin studio sculpt er den eneste jeg har prøvd jeg får til å sitte fint. Sklir litt av nesa eneste, der er visst huden fetere, så bruker litt pudder der. Har prøvd dyrere merker og billigere, men MAC sin funker best hittil. Anonymkode: 3ba83...280 Takk! Leste på den og den virker lovende! 😄 Skal testes!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 17 minutter siden, Zidji skrev: Takk! Leste på den og den virker lovende! 😄 Skal testes! Prøv den 👍 En annen som funket greit til min hud var Estee lauder double wear all Day glow bbcream. Den dekker ikke like godt bare. Og syns Mac sin sitter bedre, men denne er nest best av de jeg har prøvd. Tror kanskje denne er litt dyrere. Anonymkode: 3ba83...280
Zidji Skrevet 18. mai 2019 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv den 👍 En annen som funket greit til min hud var Estee lauder double wear all Day glow bbcream. Den dekker ikke like godt bare. Og syns Mac sin sitter bedre, men denne er nest best av de jeg har prøvd. Tror kanskje denne er litt dyrere. Anonymkode: 3ba83...280 Da var Mac kjøpt! 😄 gleder meg til å prøve!! Viss den ikke funker tester jeg ut den andre anbefalingen din. Takk!!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 For meg hjalp det med eb fuktighetsgivende primer til å ha under foundation. Anonymkode: 1e0ab...0e5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 1 minutt siden, Zidji skrev: Da var Mac kjøpt! 😄 gleder meg til å prøve!! Viss den ikke funker tester jeg ut den andre anbefalingen din. Takk!! Håper du liker Mac sin. Si gjerne i fra om den funket. Eller om du finner en som funker! Anonymkode: 3ba83...280
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #9 Skrevet 19. mai 2019 It cosmetics CC cream. Dekker godt, ser naturlig ut, solfaktor 50!! Veldig bra til tørr hud. Anonymkode: 4bd82...f1c
Bringebærdrops Skrevet 20. mai 2019 #10 Skrevet 20. mai 2019 Har veldig tørr hud, flasser fort rundt nesevinger blant annet. Eneste som funker på meg er Max factor sin miracle touch. Den kommer i et rundt skrin og ser ut som pudder utenfra, men smelter til foundation på huden. 😊
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #11 Skrevet 21. mai 2019 Lumene oil free matte foundation. Har mye tørr hud og denne funker på meg. Anonymkode: a1d33...16c
Meredithgrey Skrevet 22. mai 2019 #12 Skrevet 22. mai 2019 Ole Henriksen Banana Primer med enten Nars Sheer Glow, Armani Luminous Silk, Bobbi Brown Skin Foundation eller YSL Touche Eclate. Hvis du ikke vil ha altfor høy dekk anbefaler jeg Nars Tinted Moisturizer eller Laura Mercier Tinted Moisturizer. Sistnevnte finnes i matt, normal og glowy.
Gjest LaptopPute Skrevet 25. mai 2019 #13 Skrevet 25. mai 2019 Elsker makeup mekka sin Soft Dewy, men den er nesten ikke noe dekk, så da må det være greit for deg i så fall. https://www.makeupmekka.no/soft-dewy-hydrating-foundation.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå