Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben fyller år snart. Tenkte jeg skulle kjøpe et abonnement på et blad. Han kjøper seg selv Vi Menn innimellom, men finnes det andre blader for menn som nærmer seg sakte men sikkert 40 om ganske får år... ;) ;)??

I den senere har det jo kommet flere alternativer for menn også.

Menn i slutten av 30-åra - hva slags blader leser dere?!

(-Og jeg kjøper ikke blader med nakne damer i... ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noen hobbyer? Finnes jo mange fine blader om alt mulig nå for tiden; golf, fiske, dykking, reiser, mat, biler...

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg er ikke mann i slutten av tredveåra, men har bladd litt i FHM hos en kamerat. Syns det var et helt ok blad.

Skrevet

FHM er etter min mening helt utrolig dårlig, jeg kjøpte det kun en gang gitt. Vi Menn er vesentlig bedre. Ellers går det en del på naturvitenskapelige magasin her ala Illustrert Vitenskap, National Geographic og Scientific American. Det hele kommer vel an på hvilke interesser/hobbyer han har. Finnes jo mange HI-FI/film/bil/jakt-fiske blader osv. Vi Menn er et brukbart sikkerstikk uansett da.

Gjest SumoBryter
Skrevet
 naturvitenskapelige magasin her ala Illustrert Vitenskap, National Geographic og Scientific American. Det hele kommer vel an på hvilke interesser/hobbyer han har. Finnes jo mange HI-FI/film/bil/jakt-fiske blader osv. Vi Menn er et brukbart sikkerstikk uansett da.

Jeg tror jeg ville satset på en av de naturvitenskapelige.

Skrevet

Synes generelt at det er få bra, norske livsstilsblad for menn på markedet. "Vi menn" har endel OK reportasjer, men har et litt kjipt og traust utseende synes jeg. Er heller ikke særlig bra på trender (det være seg tekniske dupeditter eller mote). Litt gæmlis rett og slett.

Sambo fikk FHM i posten her for leden, og jeg synes det var greit på mote og sånt, men grusomt harry og intetsigende artikler (og da tenker jeg ikke på de lettkledde damene, det er helt greit for min del). Fikk litt russetidfeeling.

Men som nevnt over her finnes det masse bra blader innen reise/bil/trening osv. Så det skulle vel være mulig å finne noe som passer alle.

Har dere forresten sett på de bladene som kommer opp dersom en trykker på "mann" på magasinsidene til Narvesen? :ler:

Skrevet

Charminamannen liker godt disse bladene :

- Autofil

- Illustrert vitenskap

- Gjør det selv

-Charmina :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi Menn har faktisk mange bra reportasjer, og ikke minst mange bra magasinvedlegg (bil, båt, fotball, jakt, fiske etc). Et helt kurant, upretensiøst blad som passer for en enkel sjel som meg.

Autofil eller kanskje heller AMS (Auto, Motor og Sport) er blader for oss bilgutta, men litt i overkant fokusert på uoppnåeligheter.

FHM er gode på innpakning, men dårlige både som skribenter og innholdsmessig - etter mitt syn. Noe av det samme gjelder Mann.

Illustrert Vitenskap og Gjør det selv er også gode idéer, begge gir impulser av henholdsvis særdeles teoretisk og særdeles praktisk art...

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Vi har abonnert på Gjør Det Selv, og etter en stund begynner artiklene å ligne veldig på hverandre. Greit å abonnere på en kort periode, for det er jo bare SÅ mye man finner på av nye ting innen hjemmesnekkeri, liksom...

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker bladet Mann jeg

litt dyrt, men et greit blad.

Skrevet

Illustrert har vi, og NAF's motor!! ;)

Nei bil er vel ikke SÅ interessant.

Han liker vel Vi menn nettopp fordi det er l

itt "hummer & kanari"-artikler å finne der.

Ser ut til at det blir det som velges.

Håper bare de har abonnement, da... ;)

Takk for hjelp folkens, og skulle det dukke

opp flere forslag tas de i mot med takk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...