AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Dette er seriøst og ikke tulleinnlegg: Dersom en deler opp hvilke truser dere damer bruker i henhold til alder kan vi dele det slik. Dere damer får protestere dersom jeg tar feil. fra ca 18 - 30 år så er det g-strengtruse fra ca 30 - 40 år bokser/ hipster fra ca 40 - 50åra så er helt vanlige truser fra ca 50 - 80åra så er det «bestemor truser» Ps! Dette er ikke noe tulletråd eller for å øke sexfantasier. De overlater jeg til andre å holde på med.Jeg vil bare høre med dere damer om jeg tenker riktig. Og jeg spør fordi jeg nysgjerrig og at denne verden dere damer er i er totalt ukjent for oss menn. Er det ikke på tide at vi mannfolk lærer oss hvordan klesverden er for dere damer? Nb!Skal du svare svar anonymt! Anonymkode: ad7da...d7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Det er vel ingen som bruker g streng lengre ? 🤮 Anonymkode: faae9...42c 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen som bruker g streng lengre ? 🤮 Anonymkode: faae9...42c Er det ikke? Trodde det var fremdeles ganske innafor jeg 🤔 Anonymkode: 6cc38...3f1 4
solmåneogstjerner Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Stemmer for meg nå. Hipster mellom 30 og 40. Men sluttet med stringtruser når jeg var ca 20 😊 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Jeg tror jeg var 10 år, da jeg begynte med string. Nå liker jeg best, hipstere eller silke truser uten søm, og høy skjæring. Er 30. Anonymkode: 0f894...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 Hahahaha. Jeg har aldri brukt string truser fysj. Har kun brukt vanlige truser eller bestemor truser fra jeg var ung. Men så har jeg aldri vært opptatt av å være sexy. Anonymkode: 0c8b9...244 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Jeg bruker string og hipster, er mellom 40 og 50.. Jeg trener No en del og er ender ofte opp i garderober, det går mye i string og hipster på damene.. Fra 60 og oppover mulig de starter med sloggie Anonymkode: 6cc38...3f1
solmåneogstjerner Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: !Skal du svare svar anonymt! Hvorfor det? Trenger ikke å være noen hemmelighet dette? 1
Arabella Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er seriøst og ikke tulleinnlegg: Dersom en deler opp hvilke truser dere damer bruker i henhold til alder kan vi dele det slik. Dere damer får protestere dersom jeg tar feil. fra ca 18 - 30 år så er det g-strengtruse fra ca 30 - 40 år bokser/ hipster fra ca 40 - 50åra så er helt vanlige truser fra ca 50 - 80åra så er det «bestemor truser» Ps! Dette er ikke noe tulletråd eller for å øke sexfantasier. De overlater jeg til andre å holde på med.Jeg vil bare høre med dere damer om jeg tenker riktig. Og jeg spør fordi jeg nysgjerrig og at denne verden dere damer er i er totalt ukjent for oss menn. Er det ikke på tide at vi mannfolk lærer oss hvordan klesverden er for dere damer? Nb!Skal du svare svar anonymt! Anonymkode: ad7da...d7c Hahahaha! Det kan du jo innbille deg! Endret 18. mai 2019 av Arabella 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #10 Skrevet 18. mai 2019 Jeg har aldri brukt g-streng og er i 20-åra. Det er uhygienisk og uansett kjempestygt. Er veldig glad i bomullshipsterne fra Calvin Klein som er pene i tillegg til å være sunt for underlivet. Anonymkode: 079b6...941 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #11 Skrevet 18. mai 2019 Jeg er 45 og bruker skikkelige pansertruser. Det har jeg gjort i minst 10 år. Bomullstruser som ikke kryper inn i sprekken er det mest behagelige. Stri g sluttet jeg med i 20 årene, så hadde jeg en periode med briefs men de syntes under jeans. Derfor upsized jeg. Anonymkode: 465fc...761
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #12 Skrevet 18. mai 2019 Jeg brukte string da jeg var 18, har knapt sett noen bruke string de siste årene. Nå bruker jeg helt vanlig truser, liker at de er litt høye. Er 36 Anonymkode: be253...e92
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #13 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brukt g-streng og er i 20-åra. Det er uhygienisk og uansett kjempestygt. Er veldig glad i bomullshipsterne fra Calvin Klein som er pene i tillegg til å være sunt for underlivet. Anonymkode: 079b6...941 Jeg digger CK og D&G. Anonymkode: 0f894...8c4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #14 Skrevet 18. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brukt g-streng og er i 20-åra. Det er uhygienisk og uansett kjempestygt. Er veldig glad i bomullshipsterne fra Calvin Klein som er pene i tillegg til å være sunt for underlivet. Anonymkode: 079b6...941 Hva er det som er uhygenisk med string kontra annet? Anonymkode: 6cc38...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #15 Skrevet 18. mai 2019 Brukte string frem til jeg fylte 19, men bruker det en sjelden gang nå også. På natten så er det bestemor truser/ vanlige truser og jeg er bare 26. Når jeg velger undertøy så ser jeg alltid Ann på hva jeg skal ha på meg, og ender oftest opp med string eller brazillian truse. Min mor som er 60 bruker så å si samme typer som meg, fått det med meg når jeg har hjulpet henne med å pakke til ferier, eller når vi har shoppet sammen. Så jeg syns ikke den stemte helt for meg ☺️ Anonymkode: 6c079...c62
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #16 Skrevet 18. mai 2019 Tror du må over 80 for å finne bestemortrusene, kanskje enda lenger. Er 50+, bruker bokser. Anonymkode: 1a525...60e 1
Lostintranslation Skrevet 18. mai 2019 #17 Skrevet 18. mai 2019 Er det slik at de fleste kvinner har en type truser de holder seg til? Undertøyskuffen min inneholder ymse. Det er små stringtruser jeg bruker til trening, eller under stramme bukser. Det er bomullstruser- og boksere som jeg kan sove i eller ha under joggebukse. Det er "halvveis" stringtruser med høy skjæring og litt blonder som jeg bruker hvis jeg skal sove hos kjæresten. På samme måte har jeg en BH-skuff med padding, uten padding, push-up, triangel uten spiler, bodyer osv. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #18 Skrevet 18. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som er uhygenisk med string kontra annet? Anonymkode: 6cc38...3f1 Man får stoffet gnidd inntil anus, og som du kanskje vet har anus mye tarmbakterier på seg selv om man ikke kan se dem. Disse tarmbakteriene kan lage såkalte opportunistiske infeksjoner som blant annet sopp. Hos oss damer er det veldig kort vei mellom anus og vagina og urinrør. Når du går og bøyer deg osv med stringtruse vil da bakteriene greie å komme seg frem til vagina og urinrøret. Jeg vil for min del i alle fall ikke ha avføringsbakterier der de ikke skal være, og har ikke lyst på infeksjoner i vaginaen min og urinveisinfeksjon Anonymkode: 079b6...941 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #19 Skrevet 18. mai 2019 jeg har brukt mye string og aldri hatt noe problemer med noe infeksjoner pga det Så for meg blir dette litt overhysteri, så lenge man har en normal hygiene og bruker bomulsprodukter. Anonymkode: 6cc38...3f1 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #20 Skrevet 18. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får stoffet gnidd inntil anus, og som du kanskje vet har anus mye tarmbakterier på seg selv om man ikke kan se dem. Disse tarmbakteriene kan lage såkalte opportunistiske infeksjoner som blant annet sopp. Hos oss damer er det veldig kort vei mellom anus og vagina og urinrør. Når du går og bøyer deg osv med stringtruse vil da bakteriene greie å komme seg frem til vagina og urinrøret. Jeg vil for min del i alle fall ikke ha avføringsbakterier der de ikke skal være, og har ikke lyst på infeksjoner i vaginaen min og urinveisinfeksjon Anonymkode: 079b6...941 jeg har brukt mye string og aldri hatt noe problemer med noe infeksjoner pga det Så for meg blir dette litt overhysteri, så lenge man har en normal hygiene og bruker bomulsprodukter. Anonymkode: 6cc38...3f1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå