Butternut Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Jeg startet i ny 100% stilling i månedskiftet februar/mars, og fant fort ut at her trivdes jeg ikke. Ble mobbet, utfryst og opplevde et forferdelig dårlig arbeidsmiljø, så jeg sa opp da jeg hadde 14 dagers oppsigelsestid. Under siste dagen, så ble jeg igjen plaget og jeg sprang ned en lang trapp, og endte opp med og tråkke kraftig over - slik at jeg måtte dra hjem 1.5 time før. Dette var da på torsdag. Søsteren min har jobbet i NAV og sier jeg har krav på sykepenger selv om jeg har sluttet?Foten er ikke bra, og jeg vurderer og dra til legen mandag og høre. Jeg har også en pågående senebetennelse i skulder og nakke....er kokkeyrket hvis noen lurer. Noen som har erfaring med lignende?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Du har jo 12 ukers karantene for dagpenger når du sier opp selv. I tillegg skulle ha kontaktet lege med en gang. Nav sier mye rart men er jo lurt og sjekke på nettet selv. Anonymkode: 79089...d38
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Du må melde fra om at du ble skadet på jobb til sjefen. Men du er jo ferdig å jobbe der, så tviler på at du får dekt noen sykemelding. Det eneste du får er nok dekt utgifter til behandling og om du i fremtiden skulle bli arbeidsufør pga skaden. Anonymkode: 7ce93...541
Nalla Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Så lenge du har vært i jobb de fire siste ukene har du vel rett på sykepenger fra NAV om du får en sykemelding. 2
Million Skrevet 21. mai 2019 #5 Skrevet 21. mai 2019 (endret) Unnskyld meg, men hva f....slags arbeidsplass er dette egentlig? Kokker som mobber en annen medarbeider i ukesvis, sånn at denne til slutt nærmest flykter ned en trapp i all hast og skader seg? Hvor i alle dager er det du jobber? SNAKK MED SJEFEN om dette arbeidsmiljøet. Det kan umulig være voksne folk som jobber der??? Endret 21. mai 2019 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå