AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Har tenkt å kjøpe en bra kenwood kjøkkenmaskin. Har hørt at kjøkkenmaskiner fra kenwood lever i mange år. Jeg har sett på disse to maskinene. Men er usikker hva forskjellen på disse to er? Slik jeg har skjønt så er forskjellen at den dyreste har mange deler og forskjellig kjøkken utstyr. Men ellers er selve maskinene helt like. Stemmer det? https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskin/KVL8470S/kenwood-chef-xl-titanium-kjokkenmaskin-kvl8470s https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskin/KVL8300S/kenwood-chef-xl-titanium-kjokkenmaskin-kvl8300s Anonymkode: 83652...be1
petterm Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 I forhold til spesifikasjonene så tror jeg du har rett. De viktigste parameterne som bollestørrelse, motorstørrelse og grunntilbehør er like, bortsett fra at den dyreste har flexi visp i tillegg til div redskaper.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 De virker ganske like og begge har stor motorkraft. Motorsørrelsen er det viktigste. kenwood maskin er omtrent det mest solide du kan skaffe deg og stort sett eneste feilen du kan gjøre er å kjøpe med liten motor. Ser supre ut begge to. Anonymkode: 9d096...772
Rotemor Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Liten forskjell, ja. Jeg har hatt min i over 20 år. Den er like fin enda
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5 Skrevet 19. mai 2019 Ja, bollestørrelse (antall liter deig etc du kan lage) og motorkraft er den samme. Så det du må vurdere, er hvor mye av ekstrautstyret du trenger (nå), hvis du uansett ønsker deg mye av dette kan det være et godt kjøp å kjøpe den store pakken. Men det viktige er at motoren er sterk og bollen stor nok til å lage det du vil (feks mange brød på en gang). Det får du med denne maskinen. Ekstrautstyret kan du kjøpe / ønske deg etterhvert. Anonymkode: 317ee...f7a 1
minienthe Skrevet 19. mai 2019 #6 Skrevet 19. mai 2019 Jeg fikk en Kenwood Major med en hel haug av ekstrautstyr i gave for et par år siden. Med unntak av blenderen så er ingenting av ekstrautstyret tatt ut av eskene sine (blenderen er genial til å hakke nøtter og mandler til kakebunner). Maskinen i seg selv er gull verdt men det dilldallet som følger med... næh. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå