AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Bildet er ikke av meg, men jeg ser helt lik ut med tett i tett med svarte prikker over nese og kinn. ☹Flere som har så mye? Anonymkode: 269e5...e8a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Ja, over hele ansiktet, brystet .. Anonymkode: 47ac0...b70 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Hudlege kan hjelpe Anonymkode: 4dfe4...573 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Ja så sånn ut før. Nå har jeg brukt kokosolje og salt som skrubb et par dager i uken. Og det har gjort enorm forskjell etterhvert. Anonymkode: 03a30...d06
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja så sånn ut før. Nå har jeg brukt kokosolje og salt som skrubb et par dager i uken. Og det har gjort enorm forskjell etterhvert. Anonymkode: 03a30...d06 Hvor kjøper du kokosolje? Anonymkode: 269e5...e8a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper du kokosolje? Anonymkode: 269e5...e8a Vanlige store butikker som meny og obs. Ellers har de det alltid på helsekostbutikker. Anonymkode: 03a30...d06
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Ja, og har gjort det meste men ingenting hjelper. Har høy talgproduksjon, selv etter roaccutane. Bruker sminke og ellers er det heldigvis sjelden folk er såpass oppi nesen min. Anonymkode: 6df47...7ad 1
Gjest førstedamen Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og har gjort det meste men ingenting hjelper. Har høy talgproduksjon, selv etter roaccutane. Bruker sminke og ellers er det heldigvis sjelden folk er såpass oppi nesen min. Anonymkode: 6df47...7ad Har du testet pore masker?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanlige store butikker som meny og obs. Ellers har de det alltid på helsekostbutikker. Anonymkode: 03a30...d06 Men når jeg leser om det så virker det jo som de fleste mener det bare tetter igjen porene og er gift for huden Anonymkode: 269e5...e8a
Tibbie Skrevet 18. mai 2019 #10 Skrevet 18. mai 2019 Skvis ut dritten! Bare klem hardt med fingrene, så kommer det svarte gørret ut. Jeg synes at det gjør litt vondt, så jeg får hudpleier til å ta det i samme sleng mens jeg gjør andre ting. De pleier å gjøre det gratis mens jeg først er der. Det går veldig fort, så jeg regner med at en time for å kun gjøre det, ikke er så himla dyrt. Ellers kan du se noen videoer på YT og få en venninne til å gjøre det på deg, hvis du ikke klarer det selv
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #11 Skrevet 18. mai 2019 7 minutter siden, førstedamen skrev: Har du testet pore masker? Masker, skrubb og mer. Det går jo alltids an å rense porene, men talgen kommer jo innenfra. Anonymkode: 6df47...7ad
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #12 Skrevet 18. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når jeg leser om det så virker det jo som de fleste mener det bare tetter igjen porene og er gift for huden Anonymkode: 269e5...e8a Du må bruke den som er uraffinert. Den som fortsatt lukter kokos. Ja mange sier det. Og det kan jo være at det er forskjell fra person til person. For meg var det slik at når jeg begynte med slik skrubb, begynte å fjerne øyensminke med kokosolje, og bruker det samme som fuktighetskrem når jeg enkelte ganger trenger det, så har huden min blitt mye bedre. Før var jeg fet og tørr om hverandre, hadde store porer og litt kviser. Nå er huden bortimot perfekt. Og det koster omtrent ingenting heller. Har sluttet med alt av rens og kremer Om det fungerer for deg, det vet jeg jo ikke. Forteller bare om min erfaring. Det er ca to år siden jeg sluttet med vanlig hudpleie og gikk over til dette. Bedring så jeg på noen uker. Anonymkode: 03a30...d06 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #13 Skrevet 18. mai 2019 Jeg har også slike.. dype porer. Prøvd mye rart for å bedre det, lite har fungert. Porene vil alltid være den størrelsen. Hjelper selvfølgelig å være nøye med hudpleien, men når porene er så dype er det ikke lett å unngå de sorte prikkene. Prikkene kommer jo av fett og smuss fra hudens overflate og ytre påvirkninger. Det samler seg opp fort når porene er dype, og hjelper for min del ikke vaske og peele huden hver dag engang. Kan bli litt bedre, men det er der fortsatt. Anonymkode: e1374...d4b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #14 Skrevet 18. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må bruke den som er uraffinert. Den som fortsatt lukter kokos. Ja mange sier det. Og det kan jo være at det er forskjell fra person til person. For meg var det slik at når jeg begynte med slik skrubb, begynte å fjerne øyensminke med kokosolje, og bruker det samme som fuktighetskrem når jeg enkelte ganger trenger det, så har huden min blitt mye bedre. Før var jeg fet og tørr om hverandre, hadde store porer og litt kviser. Nå er huden bortimot perfekt. Og det koster omtrent ingenting heller. Har sluttet med alt av rens og kremer Om det fungerer for deg, det vet jeg jo ikke. Forteller bare om min erfaring. Det er ca to år siden jeg sluttet med vanlig hudpleie og gikk over til dette. Bedring så jeg på noen uker. Anonymkode: 03a30...d06 Hvilke type salt og hvor mye bruker du? Anonymkode: c62e8...e1c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #15 Skrevet 18. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke type salt og hvor mye bruker du? Anonymkode: c62e8...e1c Skal sjekke. Det er ikke vanlig salt, det er noe som jeg har kjøpt på iherb. Svær pakke, går aldri tom..... Anonymkode: 03a30...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå