AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 God helg! Jeg har hørt snakk om Nioxin og sett det til salgs i frisørsalonger en stund, og vurderte å prøve det ut. Det blir system 4 som er den som blir riktig for meg. Jeg kom nå over anmeldelsene på lenken under, som gjorde meg svært usikker på om jeg skal orke å bruke penger på dette likevel. https://www.nioxin.com/nn-NO/hair-loss-products/3d-care-system-kit-4 Det virker som at "oppskriften" er ny, og at den ikke er like god som den gamle. Noen her inne som har erfaringene med shampoo og balsam fra Nioxin? Er det andre produkter fra dem jeg også eventuelt bør prøve eller styre unna? Jeg må også kjøpe shampoo og balsam med proteiner og fukt, så sleng gjerne med tips til det også! Har prøvd en del, og sliter med å finne fuktprodukter som jeg liker. Har prøvd både Redken og Caviar sine proteinprodukter, og det er jo litt vanskelig å si om de fungerer. Vil ha fuktprodukter som tynger ned mitt tynne, porøse, "fly-away"-hår. Også lurer jeg på om det finnes "dusjprodukter" med varmebeskyttelse? Jeg føler at sprayen ikke tar hele håret, og kremene gjør det tynne håret mitt så fett og greasy. Alle tips og anmeldelser mottas med gigatakk! 😄 😄 Anonymkode: 440b8...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå